کد خبر : 1854035 | 27 آبان 1401 ساعت 08:14 | 16.1K بازدید | 4 دیدگاه

این شرایط بزرگترین تهدید برای تیم ملی به شمار می ‌رود

جلالی: تاثیرگذاری کی‌روش در فضای اجتماعی بیشتر است

مجید جلالی معتقد است که در شرایط اجتماعی فعلی تاثیرگذاری کی‌روش در تیم ملی بالاست.

  جلالی: تاثیرگذاری کی‌روش در فضای اجتماعی بیشتر است

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی با مثبت ارزیابی کردن تغییر صورت گرفته در نیمکت تیم ملی و حضور دوباره ‌کی‌روش گفت: خیلی مهم و درست بود. این اواخر که تیم با مربی قبلی کار می کرد، بازخوردی که از بچه ها دریافت می شد نشان می داد که خیلی روی تیم تسلط وجود ندارد. ما در یک تورنمنت بزرگ حاضر می شدیم و نیاز بود که تسلط کافی وجود داشته باشد تا نظم و انضباط در تیم حاکم باشد. با فضای اجتماعی که الان داریم هم به نظر می رسد که تاثیرگذاری کی‌روش بیشتر باشد.

او که میهمان شبکه سه بود با اشاره به شناخت بالای کی‌روش از نفرات فعلی تاکید کرد: ما مربی را آوردیم که کاملا به فضای ذهنی و شاخصه های اقلیمی و فرهنگی ما اشراف دارد. می داند که با بازیکنان چگونه حرف بزند. از چه جنبه هایی آنها را حمایت کند تا متقاعد شوند. یا باید یک مربی داخلی می گذاشتیم یا اگر به هر دلیلی به جمع بندی نمی رسیدیم، این بهترین انتخاب بود.

این مربی و کارشناس فوتبال افزود: شاید بزرگترین تهدیدی که متوجه تیم ملی است، فضای ذهنی بازیکنان است که به خاطر شرایط اجتماعی فعلی داریم. چنین وضعیتی را هیچ کس جز خود سرمربی نمی تواند مدیریت کند. وقتی خود ما هم در باشگاه کار می کنیم، اگر یک بحران پیش بیاید حتی مدیر هم دخالت کند شاید شرایط بدتر شود اما این سرمربی تیم است که می تواند کار را مدیریت کند.

دیدگاه‌ها