کد خبر : 1854078 | 27 آبان 1401 ساعت 12:52 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات فدراسیون ژیمناستیک درباره غیبت نماینده ایران

سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک: ثبت‌نام برای حضور مسئول فدراسیون ژیمناستیک کشور در اجلاس جهانی می‌بایست در اردیبهشت‌ماه انجام می‌شد و هیچ‌گونه کم‌کاری از سوی مدیریت فعلی فدراسیون صورت نگرفته است.

توضیحات فدراسیون ژیمناستیک درباره غیبت نماینده ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون ژیمناستیک، محسن سلیمانی سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به مطلب منتشرشده در یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر عدم حضور نماینده فدراسیون جمهوری اسلامی ایران در نشست فدراسیون جهانی اظهار داشت: ثبت‌نام برای حضور در اجلاس جهانی می‌بایست در  اردیبهشت ماه گذشته انجام می‌شده است. از سویی دیگر از آنجا که فدراسیون جهانی شخصاً به رئیس اسبق این فدراسیون ایمیل زده و ایشان را بنا بر مسئولیت در کمیته فدراسیون جهانی دعوت کرده است ایشان بدون نیاز به فدراسیون کشور در این اجلاس حضور یافت. تیم سرپرستی سابق فدراسیون به موقع ثبت‌نام را برای حضور نماینده رسمی این فدراسیون انجام نداد و لذا نتوانستیم در این اجلاس نماینده‌ای داشته باشیم.

سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک افزود: این اجلاس مربوط به کمیسیون برابری جنسیتی است که توسط فدراسیون جهانی برگزار می‌شود و شخصی که به‌عنوان نماینده ایران به این اجلاس رفته است به‌عنوان عضوی از این کمیسیون حضور دارد و لازم به ذکر است که رئیس آسیایی این کمیسیون نیز همین شخص است.

سلیمانی در ادامه خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه کم‌کاری و سهل‌انگاری از سوی مدیریت فعلی فدراسیون صورت نگرفته و مقدمات حضور این نماینده در اجلاس در گذشته انجام شده است.

وی افزود: ایمیل دعوت‌نامه برای فدراسیون نیز ارسال شده بود و ما کار خاصی انجام ندادیم. خود فدراسیون جهانی اقدامات لازم را برای حضور این نماینده در اجلاس انجام داده بود. این ثبت‌نام در زمان دوره سرپرستی قبل انجام شده و هیچ ارتباطی با سرپرستی جدید و فعلی ندارد.

دیدگاه‌ها