کد خبر : 1854126 | 27 آبان 1401 ساعت 17:55 | 42.7K بازدید | 45 دیدگاه

خبری از تنش نیست: رونالدو شاد و خندان در راه قطر

با اینکه کریستیانو رونالدو روزهایی پرتنش را پشت سر می‌گذارد او دقایقی پیش در فرودگاه لیسبون و در جریان اعزام تیم ملی پرتغال به قطر با لبخند و آرامش با هوادارانش روبرو شد.

خبری از تنش نیست: رونالدو شاد و خندان در راه قطر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان که دیشب و امروز به صورت کامل پخش شد او یکی از پرتنش‌ترین دورانهای زندگی فوتبالی‌اش را پشت سر می‌گذارد.

مصاحبه جنجالی کریستیانو باشگاهش منچستریونایتد را آنقدر خشمگین کرده که امروز خبر رسید باشگاه وکلایی استخدام کرده تا راه‌های شکایت قانونی از او را بررسی کرده و ترتیبی بدهند که یونایتد بتواند قرارداد ستاره پرتغالی را فسخ کرده و حتی از او طلب غرامت کند.

با این‌حال رونالدو برای اولین بار از زمان انتشار مصاحبه جنجالی‌اش در انظار ظاهر شد و نشان داد با روحیه بالا عازم جام جهانی خواهد شد.

1765024

ستاره پرتغالی آماده می‌شود تا به همراه تیم ملی کشورش برای پنجمین بار حضور در جام جهانی را تجربه کند. او دقایقی پیش به همراه دیگر بازیکنان پرتغال در فرودگاه لیسبون حاضر شد تا به همراه کاروان سلسائو با پروازی مستقیم و اختصاصی به قطر اعزام شود.

رونالدو که در فرودگاه با هوادارانش روبرو شده بود با آرامش و آغوش باز با آنها برخورد کرد. ستاره بزرگ پرتغال بدون عجله با تعداد زیادی از هواداران عکس گرفت، به آنها امضا داد و حتی به خوش و بش پرداخت. در نهایت کریستیانو در حالیکه هوادارانش با تکان دادن دست با او و سایر بازیکنان پرتغال خداحافظی می‌کردند سوار هواپیما شد تا راهی قطر شود.

1765025

رونالدو قصد دارد این پیام را مخابره کند که به جای اینکه نگران آینده‌اش در منچستریونایتد باشد این روزها تنها به درخشش در جام جهانی با پیراهن پرتغال فکر می‌کند. این دوره می‌تواند آخرین شانس حضور کریستیانو در جام جهانی باشد و او قصد دارد با حداکثر توان در خدمت سلسائو باشد تا شانس صعود این تیم به مراحل بالای جام را ممکن کند.

دیدگاه‌ها