کد خبر : 1854173 | 28 آبان 1401 ساعت 08:05 | 21.2K بازدید | 26 دیدگاه

برای تاریخ‌ساز شدن به قطر سفر کرده‌ایم

کریستین پولیشیچ: شناختی از بازیکنان ایران نداریم

ستاره خط حمله تیم ملی امریکا معتقد است که برخلاف دو تیم دیگر گروه، از بازیکنان ایران شناخت زیادی وجود ندارد.

کریستین پولیشیچ: شناختی از بازیکنان ایران نداریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال امریکا یکی از همگروهی‌های ایران در جام جهانی است. این تیم با ستاره هایی که برخی از آنها در عضویت تیم های باشگاهی مطرح اروپا هستند، یک رویای بزرگ را دنبال می کنند؛ رویای صعود به دور حذفی که به نظر می رسد برای رسیدن به آن باید با ایران و ولز رقابت شانه‌به‌شانه‌ای داشته باشند. کریستین پولیشیچ، ستاره باشگاه چلسی که امید اول گلزنی امریکایی‌ها در قطر است، طی صحبت های اخیر خود، در مورد شرایط تیمش در آستانه شروع جام جهانی صحبت کرد:

1765246

جام جهانی اهمیت بالایی برای ما دارد
من واقعا قدردان حمایت هایی هستم که مردم سرزمینم از ما می کنند. جام جهانی برای ما خیلی موقعیت خاصی است. وقتی صحبت از فوتبال می شود اولین چیزی که برای امریکایی ها اهمیت دارد جام جهانی است. ما سپاسگزار هر نوع حمایتی که می شود، هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا باعث افتخار کشورمان باشیم.
ما واقعا خوشحالیم که اینجا هستیم. حضور در جام جهانی حس خاصی دارد. این موقعیت هم برای قطر و هم برای ما که این جا هستیم خاص است.

بازیکنان ایران را خوب نمی شناسیم
با خیلی از بازیکنان انگلیس و ولز آشنا هستیم چون تعداد زیادی از بازیکنان امریکا در لیگ های اروپایی و انگلیس بازی می کنند. این به آماده‌سازی ما خیلی کمک می کند. برخلاف ایران که ما خیلی از بازیکنان آن را خوب نمی شناسیم. خود را به بهترین شکل برای رویارویی با آنها آماده می کنیم.
ما برای تاریخ‌سازی اینجا آمدیم و تمام تلاش خود را می کنیم.

دیدگاه‌ها