کد خبر : 1854219 | 28 آبان 1401 ساعت 10:58 | 51K بازدید | 14 دیدگاه

جوان‌ترین ستاره، سورپرایز ایران می‌شود؟(عکس)

ابوالفضل جلالی با روحیه بالا تمرینات خود را جلو می برد و امیدوار است سورپرایز کارلوس کی روش در ترکیب ایران باشد.

جوان‌ترین ستاره، سورپرایز ایران می‌شود؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاید در ابتدای فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران کمتر کسی تصور می‌کرد ابوالفضل جلالی یکی از ستاره هایی باشد که در لیست نهایی تیم ملی قرار می‌گیرد و به جام جهانی می‌رود. او اما با تلاش زیاد و عملکرد خوب در ترکیب استقلال نظر دراگان اسکوچیچ و بعد کارلوس کی‌روش را جلب کرد و راهی قطر شد.

جلالی که در بازی های دوستانه تیم ملی نیز در سمت چپ خط دفاعی به میدان رفت و عملکرد نسبتا خوبی داشت، حالا یکی از گزینه های اصلی کی روش برای این پست است. اگرچه چپ پاهای پرتعداد دیگری از جمله احسان حاج صفی ، میلاد محمدی و حتی وحید امیری در لیست ایران حضور دارند، اما با توجه به شرایط مسابقات تدارکاتی جلالی نیز شانس خوبی برای بازی کردن دارد.

1765347

او در تمرینات تیم ملی با انگیزه وروحیه بالایی حضور دارد و کارش را انجام می‌دهد. جلالی که جوان ترین بازیکن ایران در جام جهانی محسوب می‌شود، حالا شاید مثل دو جام جهانی قبلی که کی‌روش در ترکیب ایران سورپرایز هایی داشت، باعث غافلگیری طرفداران فوتبال ملی شود.

1765348

جلالی امید دارد در فاصله دو روز تا بازی با انگلیس اعتماد کی‌روش را جلب کند و در سمت چپ ایران به میدان برود؛ هرچند که کار سختی برای این منظور خواهد داشت.

دیدگاه‌ها