کد خبر : 1854429 | 29 آبان 1401 ساعت 11:33 | 41.4K بازدید | 7 دیدگاه

پرس از بالا و بازی با سیستم ۴۳۳

ستاره لیورپول راه برتری بر کی‌روشِ زیرک را فاش کرد!

ستاره سابق لیورپول با انتشار یادداشتی در دیلی‌میل به سه‌شیرها راه پیروزی مقابل ایران را پیشنهاد کرد.

ستاره لیورپول راه برتری بر کی‌روشِ زیرک را فاش کرد!

به گزارش "ورزش سه" دنی مورفی، ستاره سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس در یادداشتی که در اختیار دیلی‌میل قرار داده، به گرت ساوت‌گیت و تیمش توصیه کرده با پرس هرچه شدیدتر تیم ایران، سرمربی باهوش آنها را غافل‌گیر کنند.

در ادامه توصیه‌های مورفی خطاب به سه‌شیرها را می‌خوانید؛

مورفی یادداشتش را این چنین آغاز کرد: بیایید دوشنبه با پرس بازیکنان صاحب توپ، ایران را بترسانیم و برنامه‌های دفاعی آن‌ها را به هم بزنیم - آن‌ها نمی‌توانند پابه‌پا پیشروی کنند. سیستم ۴۳۳ برای بازی‌های گروهی بهترین انتخاب است که به ما برای بازی با پنج بازیکن هجومی اجازه می‌دهد. دوست دارم روز دوشنبه انگلیس را با پرسینگ و فشار بالا مقابل ایران ببینم.

1765884

او با تشریح برنامه‌های ایده‌آلش برای بازی اول گفت:"می‌دانم که هوا گرم خواهد بود، اما ما باید بدون توجه به بیست دقیقه ابتدایی به دنبال آنها برویم. بازیکن صاحب توپ را پرس کنید. امیدوارم بازی را زودتر تمام کنید. ما می دانیم که ایران پابه‌پای ما جلو نمی‌آید، پس بیایید با گام‌گذاشتن رو به جلو، آنها را بترسانیم. توپ را تحت فشار قرار دهید و سعی کنید برنامه های دفاعی سرمربی زیرک و سازمان یافته آنها، کارلوس کی‌روش را بر هم بزنید."

1765886

او گریزی به سرمربی و سیستمش هم زد:" مردم روی هویت ترکیب اصلی انگلیس تمرکز خواهند کرد، اما برای من سیستم انتخاب شده توسط گرت ساوت‌گیت مهم تر است. ما می خواهیم با انرژی و اراده پیش برویم. من دائماً گفته ام که ۴۳۳ برای مرحله گروهی بهترین سیستم است. این به ما این امکان را می دهد که پنج بازیکن هجومی در زمین داشته باشیم و آنها به این ترکیب از باشگاه خود عادت کرده اند. در ۳۴۳ شما تقریباً به طور انحصاری به سه نفر جلوی خود متکی هستید تا برنده مسابقه باشید و احساس احتیاط می‌کنید. این بازی های گروهی تماماً برای پیدا کردن نگرش درست است زیرا بازیکنان ما بهتر از ایران، ولز و آمریکا هستند. اگر درست ارنج کنیم، فرقی نمی‌کند ساکا باشد یا استرلینگ، گریلیش یا فودن، ماونت یا بلینگهام. همه به اندازه کافی خوب هستند که با به دست آوردن فرصت، ابتکار عمل را به دست بگیرند."

1765887

دیدگاه‌ها