کد خبر : 1855111 | 02 آذر 1401 ساعت 15:57 | 67.6K بازدید | 15 دیدگاه

زمان بازگشت: بعد از حکم کمیته انضباطی

کمال و عالیشاه از تمرین با پرسپولیس منع شدند

باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرد که کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه اجازه حضور در تمرین را ندارند.

کمال و عالیشاه از تمرین با پرسپولیس منع شدند

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی امروز تمرین خود را پس از یک هفته عدم حضور بازیکنان قدیمی در تمرین پشت سر گذاشت که امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا در تمرین شرکت نداشتند.

این موضوع البته ارتباطی به تصمیم روزهای گذشته آنها مبنی بر عدم حضور در تمرین نداشت و به نظر می‌رسد پس از جلسه روز گذشته بازیکنان در کمیته انضباطی باشگاه، دو کاپیتان پرسپولیس از انجام تمرین منع شده‌اند.

باشگاه پرسپولیس در بیانیه رسمی اعلام کرد که آنها تا زمان صدور حکم کمیته انضباطی، کمال و عالیشاه در تمرین حضور نخواهند داشت.

این در حالی است که مسئولان این باشگاه محرومیت یک جلسه‌ای از حضور در تمرین را تکذیب کرده و اعلام می‌کنند که هنوز هیچ حکمی صادر نشده است. به این ترتیب ممکن است کمال و عالیشاه فردا هم در تمرین حاضر نشوند.

تعلیق حضور کمال و عالیشاه در تمرین در حالی اتفاق افتاده که در تمام این سالها هرگز تعطیلی تمرین به دست بازیکنان چنین تبعاتی را برای آنها در پی نداشته و حالا به نظر می‌رسد باشگاه قصد دارد با شدت بیشتر با این موضوع برخورد کند.

البته در نهایت باید دید رضا درویش و کمیته انضباطی پرسپولیس که وعده پیگیری پنج درصد جریمه بازیکنان و تامین اعتبار پرداخت این رقم به آنها را داده، چه حکمی برای دو کاپیتان صادر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها