کد خبر : 1855286 | 03 آذر 1401 ساعت 14:49 | 22K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره شارلوا می‌خواهد ستاره ایران-ولز باشد (عکس)

نمایش خوب مقابل تیم ملی انگلیس باعث شده تا از حالا ستاره شار لوا را یکی از 11 بازیکن ابتدایی تیم ملی مقابل ولز بدانیم.

ستاره شارلوا می‌خواهد ستاره ایران-ولز باشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"شکست مقابل تیم ملی انگلیس با یک نتیجه دور از انتظار شاید آخرین احتمالی بود که هرکدام از بازیکنان تیم ملی فکرش را می‌کردند و امروز آنچه بیش از هر چیزی اهمیت دارد، اعاده حیثیت فوتبال ایران است که بدون شک وظیفه‌اش بر عهده بازیکنان تیم ملی محول شده است.

در آن لحظاتی که همه‌چیز به تلخ‌ترین حالت خودش پیش می‌رفت، بارقه‌های امیدی نیز در تیم ملی دیده شد. یکی از آن‌ها نمایش خوب علی قلی زاده ستاره بی حاشیه باشگاه شالروا بود که به‌محض ورودش به زمین، به‌سرعت در جریان بازی قرار گرفت و آن زمان که همه ناامیدانه بازی را دنبال می‌کردند توانست با یک پاس دیدنی، طارمی را در موقعیت تک‌به‌تک با "جردن پیکفورد" قرار دهد تا در ادامه دروازه انگلیس باز شود.

درواقع این گل شاید تأثیری در سرنوشت این بازی نداشت، اما توانست به کالبد مرده تیم ملی در آن لحظه جان تازه‌ای دهد، به طوریکه توانستیم در دقایق باقی‌مانده بازهم دروازه انگلیس را بازکنیم.

اساساً علی قلی زاده همواره هر زمان در تیم ملی به کار گرفته‌شده است توانسته بازی خوبی را به نمایش بگذارد و در کل می‌توان گفت او بازی بدِ ملی، کمتر دارد.

شاید اگر در آستانه جام ملت‌ها دچار آن مصدومیت کزایی و بدموقع نمی‌شد او امروز نقش پررنگ‌تری در معادلات تیم ملی ایفا می‌کرد.

ستاره باشگاه شارلوا به‌خوبی می‌داند که فردا با ارائه یک بازی درخشان مقابل تیم ملی ولز،علاوه بر نجات تیم ملی از این مخمصه‌ای که به آن دچار شده است، می تواند درهای باشگاه‌های به‌مراتب بهتر از شارلوا را به روی خود باز ببیند و این شاید کمترین استحقاق این استعداد فوتبال ایرانی باشد.

1768776

فردا علی قلی زاده به‌احتمال فراوان با توجه به عملکرد خوبی در دیدار مقابل انگلیس از خود به نمایش گذاشت از ابتدا در ترکیب تیم ملی ایران به میدان خواهد رفت و این بهترین فرصت ممکن برای او به شمار می‌رود تا یک‌بار دیگر جواب اعتماد سرمربی تیم ملی را بدهد.

او در این چند سال اخیر فارغ از اینکه چه کسی بر نیمکت داغ تیم ملی ایران تکیه زده هر وقت به او فرصتی داده شده، سعی کرده است تأثیر خودش را بر روند بازی بگذارد و دیدار مقابل ولز احتمالاً مهم‌ترین بازی دوران فوتبالش تا به امروز است که او باید قدر ثانیه به ثانیه‌اش را بداند.

فردا مهدی طارمی و سردار آزمون دو مهاجم تیم ملی ایران، چشمشان به ساق‌های علی قلی زاده است تا او بتواند با تکنیک و هوش ذاتی‌اش، آن‌ها را در موقعیت گلزنی قرار دهد و  تیم ملی بتواند با یک برد برابر ولز به مصاف تیم ملی آمریکا رود.

دیدگاه‌ها