کد خبر : 1855470 | 04 آذر 1401 ساعت 17:21 | 59.1K بازدید | 4 دیدگاه

کای هاورتز:

دیگر برنامه‌ای برای اعتراض در بازی بعدی نداریم

کای هاورتز، مهاجم تیم ملی آلمان، مدعی شد بازیکنان این تیم دیگر قصد نمایش رفتارهای اعتراضی را ندارند.

دیگر برنامه‌ای برای اعتراض در بازی بعدی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم ملی آلمان پیش از اولین دیدار برابر ژاپن و به نشانه اعتراض به برخی سیاست های دولت قطر، دستان خود را در عکس قبل از بازی مقابل دهان گرفتند. این حرکت اعتراضی به شدت مورد توجه هواداران فوتبال در سراسر دنیا قرار گرفت، اما کای هاورتز مدعی شد این رفتار دیگر در دیدار مقابل اسپانیا تکرار نخواهد شد.

1769417

کای هاورتز گفت: "هیچ برنامه‌ای برای رفتارهای اعتراضی بیشتر در مسابقات بعدی از سوی بازیکنان تیم ملی آلمان وجود ندارد. ما در چند روز گذشته موضع خود در مورد اتفاقات اخیر را به روشنی و وضوح بیان کردیم و اگر بخواهم صادقانه بگویم، صحبت کردن دوباره برای من در مورد این مسائل دشوار است. همه مردم از دیدگاه و نظرات ما به طور کامل مطلع هستند و بنابراین تمرکز بازیکنان تیم ملی آلمان اکنون 100 درصد فقط روی فوتبال و بازی های بعدی است.

دیدار اعضای تیم با هانسی فلیک بعد از بازی ژاپن؟ به نظر من زمان آن فرا رسیده بود که در مورد این دیدار با یکدیگر صحبت کرده و حقیقت ماجرا را به همدیگر بگوییم. بعد از این جلسه با کادر فنی بود که دیگر همه می دانستند که باید چه عملکرد متفاوتی داشته و به شکل دیگری وظیفه خود را انجام دهند. همه ما اتاق کادر فنی را با این احساس ترک کردیم که باید در بازی یکشنبه برابر تیم ملی اسپانیا قطعا به پیروزی و سه امتیاز دست پیدا کنیم تا شرایط را بهبود بخشیم."

دیدگاه‌ها