کد خبر : 1855533 | 04 آذر 1401 ساعت 20:47 | 25.8K بازدید | 5 دیدگاه

فدریکو برناردسکی:

رونالدو جام جهانی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت

فدریکو برناردسکی، هافبک سابق یوونتوس، به تمجید از رفتار و کیفیت فنی کریستیانو رونالدو پرداخته است.

رونالدو جام جهانی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو جام جهانی را در شرایط خوبی آغاز کرد و گلزنی این بازیکن برابر تیم ملی غنا یکی از دلایل برتری شاگردان فرناندو سانتوس در این دیدار بود. فدریکو برناردسکی که مدتی با این ستاره پرتغالی در رختکن یوونتوس همبازی بود، مدعی شد کریستیانو رونالدو توصیه های جالبی به او داشته و او بابت کوتاه بودن مقطع همبازی بودن با رونالدو متاسف است.

فدریکو برناردسکی گفت: "فکر می‌کنم کریستیانو رونالدو در ترکیب تیم ملی پرتغال جام جهانی فوق‌العاده‌ای را در قطر تجربه خواهد کرد. من همیشه توصیه‌های این بازیکن در رختکن یوونتوس به یاد می آورم و به نظر من کریستیانو رونالدو معلم بزرگی است. حیف شد که نتوانستم بیشتر با رونالدو همبازی بوده و جنبه انسانی این بازیکن را نیز از نزدیک تماشا کنم.

1769601

درخشش خویچا کواراتسخلیا در ترکیب ناپولی؟ به نظر من او در حال حاضر بهترین بازیکن سری آ است. او از چابکی، قدرت بدنی، سرعت و هوش و البته شخصیت و سرعت ویرانگری برخوردار است. ناپولی برای حفظ کواراتسخلیا در تابستان کار دشواری خواهد داشت.

عملکرد یوونتوس در فصل جدید؟ در چند بازی آخر و پیش از شروع جام جهانی دوباره یوونتوس واقعی را زیر نظر مکس آلگری در زمین دیدم. آنها چه در خط دفاعی و چه در بخش هجومی آنقدر قدرتمند هستند که بتوانند دروازه حریفان را باز کنند. در ماه ژانویه و با بازگشت همه بازیکنان و تکمیل تیم، متوقف کردن یوونتوس کار بسیار سختی خواهد بود."

دیدگاه‌ها