کد خبر : 1855749 | 05 آذر 1401 ساعت 20:13 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

جانانه برای مسجدسلیمان می‌جنگیم؛

مهاجری: مسئولان بهانه برای تعطیلی تمرینات درست نکنند

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره وضعیت فعلی این تیم و شکسته شدن اعتصاب بازیکنان توضیحاتی داد.

مهاجری: مسئولان بهانه برای تعطیلی تمرینات درست نکنند

به گزارش "ورزش سه"، تیم پر ماجرای نفت مسجدسلیمان که تا پیش از تعطیلی لیگ نتایجش فراز و نشیب عجیبی داشت و حتی کارش به بحث برکناری سرمربی نیز رسید، در نهایت با اعتصاب بازیکنان این تیم در اعتراض به مسائل مالی ادامه پیدا کرد. اما این روزها خبرهای رسیده از تامین منابع مالی برای نفتی‌ها و بازگشت آنها به تمرینات حکایت دارد. موضوعی که در توضیحات تکمیلی آن رضا مهاجری به خبرنگار ما گفت: همین ابتدا باید تشکر کنم از نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی که توانست با رایزنی بین دو وزارت نفت و ورزش و جوانان مبلغی را برای باشگاه نفت تامین کند. هر چند که هنوز حدود 40 درصد این مبلغ به دستمان رسیده است. امیدوارم مدیران استانی هم نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند تا ما بتوانیم از این فشار خارج شویم و کمی توان رقابت با دیگر تیم های لیگ را داشته باشیم.

وی که پیشتر نیز از دغدغه‌اش برای موفقیت نفت صحبت کرده بود، افزود: بعد از تهیه این مبلغ خدا را شکر هیئت مدیره نیز اقدامات لازم را انجام داد و بچه ها برگشتند و انگیزه لازم را دارند و تمرینات را شروع کرده ایم. امیدوارم در فرصت باقیمانده تا شروع مسابقات آماده سازی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم به شرایط خوب خودمان برگردیم. هدف ما در ادامه مسابقات دفاع از اعتبار و نام نفت مسجدسلیمان است و بازیکنان باغیرت هستند و قابلیت های زیادی دارند ولی برای استفاده از این قابلیت ها به تمرکز، تلاش و اراده نیازمند هستیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با تاکید بر لزوم حمایت بازیکنان خاطرنشان کرد: امیدوارم با همت مدیریت باشگاه و دیگر مسئولان بهانه ای برای تعطیلی تمرینات رخ ندهد. این قول را می‌دهیم اگر تا پایان لیگ شرایط لازم برای بازیکنان و کادر فنی فراهم باشد جانانه برای نفت مسجدسلیمان خواهیم جنگید.

مهاجری درباره برنامه تیمش تا شروع مجدد مسابقات گفت: فعلا در اهواز تمرینات را انجام می دهیم که در ادامه انشاالله بتوانیم برای برپایی اردو و چند بازی تدارکاتی در تهران حضور پیدا کنیم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر شرایط بازگشت به نتایج خوب ابتدای فصل بیان کرد: همیشه گفته ام که چه در روزی که نتایج خوب گرفته‌ایم و چه روزی که شرایط نرمالی نداشتیم همه چیز را پای همه بازیکنان و اعضای تیم نوشت. فوتبالی یک ورزش جمعی است و برای موفقیت باید همه در کنار هم تلاش کنند. درباره نفت هم این موضوع صدق می‌کند باید از مدیریت تا تدارکات باشگاه همگی با تلاش و همدلی تیم را به سمت روزهای خوب اول فصلش برگردانند.

رضا مهاجری در پایان درباره وضعیت تیم ملی و پیروزی مقابل ولز اظهار داشت: حدود یک ماه پیش در یک گفتگوی تلویزیونی گفتم که اگر بتوانیم به لحاظ روانی هر اتفاقی که در بازی با انگلیس می‌افتد را کنترل کنیم و کنار بگذاریم و از نظر ذهنی خودمان را آماده بازی با ولز و آمریکا کنیم می‌توانیم نتیجه بگیریم. خدا را شکر این اتفاق در بازی با ولز رقم خورد و امیدوارم در مصاف با آمریکا هم بچه ها همینطور خوب کار کنند. مهم این است که بتوانیم شادی را به مردم برگردانیم.

دیدگاه‌ها