کد خبر : 1855960 | 06 آذر 1401 ساعت 20:24 | 40.5K بازدید | 9 دیدگاه

شوخی اسطوره آلمان با بارسا: باز بدون پول خرید کن!

لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان، به شوخی با سیاست های مالی باشگاه بارسلونا پرداخته است.

شوخی اسطوره آلمان با بارسا: باز بدون پول خرید کن!

به گزارش "ورزش سه"، در فصل تابستان و بعد از انتقال ناگهانی روبرت لواندوفسکی بود که مدیران و اعضای باشگاه بایرن مونیخ از جمله یولیان ناگلزمان به این باشگاه حمله کرده و مدعی شدند چگونه بعد از این همه مشکلات مالی، بارسا توانسته زمینه خرید ستاره لهستانی بایرن را فراهم کند. حالا که شایعاتی در مورد احتمال جدایی جود بلینگام از دورتموند و انتقال او به تیمی بزرگ تر مطرح شده، لوتار ماتیوس به تمسخر بارسلونا پرداخته و مدعی شد آنها باز هم می توانند بدون پرداخت پول، بازیکن جدیدی جذب کنند.

1746746

لوتار ماتیوس گفت: "بارسلونا تنها باشگاهی است که بدون داشتن یک یورو می تواند قرارداد خود با جود بلینگام را امضا کند. این بازیکن به زودی دورتموند را به مقصد رئال مادرید یا یک تیم لیگ برتری ترک خواهد کرد و مقصد او تیمی خواهد بود که از منابع مالی قدرتمندی برخوردار است. اما اگر پولی ندارید، تنها باشگاهی که می تواند بلینگام را جذب کند بارسلونا نام دارد، زیرا آنها مبلغی در حساب خود نداشتند که توانستند روبرت لواندوفسکی را از بایرن مونیخ بخرند.

درخشش پدری و گاوی در ترکیب تیم ملی اسپانیا؟ قرار است این دو بازیکن نسل جدید تیم ملی اسپانیا را رهبری کنند. لوئیس انریکه به آنها اعتماد زیادی دارد و این موضوعی بسیار مهم برای پیشرفت پدری و گاوی خواهد بود. لاروخا همیشه استعدادهای جدیدی را در ترکیب خود پرورش می دهد."

دیدگاه‌ها