کد خبر : 1856073 | 07 آذر 1401 ساعت 14:20 | 17.4K بازدید | 3 دیدگاه

دعاهای زن کاستاریکایی برای پیروزی کشورش

راز و نیاز هواداری که دعایش مستجاب شد

تصویر یک زن کاستاریکایی در هنگام دعا و راز و نیاز، در شبکه های اجتماعی وایرال شد.

راز و نیاز هواداری که دعایش مستجاب شد

به گزارش "ورزش سه"، یک دقیقه تا پایان بازی کاستاریکا و ژاپن باقی مانده بود و دوربین هایی که این بازی را پخش می کردند، تصویر یک زن کاستاریکایی را نشان دادند که در حضور 45000 تماشاگر در ورزشگاه احمد بن علی دوحه قطر، در حال دعا و نیایش است.

پرتنش‌ترین دقایق بازی، پس از اعلام 6 دقیقه وقت اضافه توسط داور بود. زمانی که لا سله با یک گل پیش افتاده بود و ژاپن برای رسیدن به گل تساوی، سخت در تلاش بود.

اما زنی که نماینده احساسات یک کشور بود کیست؟ او سونیا رودریگز، یک زن کاستاریکایی است که برای حمایت از تیم ملی کشورش به قطر سفر کرده است.

او در این باره گفت: من دعا می‌کردم و از خدا خواستم که یا یک گل دیگر بزنیم یا داور هر چه سریع‌تر سوت پایان بازی را بزند، چون بعد از آن شکست ۷ بر صفر، این پیروزی خیلی به ما کمک می‌کرد و روحیه همه را بالا می‌برد.

رودریگز گفت: من از اول بازی تا زمان پایانش عصبی بودم، اتفاقی که می افتد این است که بعد از گل گفتم یا گل دیگری می زنیم تا نتیجه را تثبیت کنیم یا خدا را راضی کنیم که اجازه دهد بازی با همین نتیجه تمام شود.

1771166

رودریگز 60 ساله و ساکن کانتون سانتا آنا، در استان سن خوزه است، جایی که او به همراه همسرش در یک شرکت به صورت نیمه وقت کار می کند.

او و همسرش برای حمایت از کاستاریکا عازم قطر شدند و در زمان شکست سنگین هفت بر صفر برابر اسپانیا، در استادیوم حضور داشتند. آنها همچنین بلیت دیدار پایانی را دارند تا برای بازی با آلمان قدرتمند دعا کنند، جایی که سه رنگ ها برای کسب سهمیه صعود به دور بعد مبارزه خواهند کرد.

رودریگز اظهار داشت: ما بازی اول را به استادیوم رفتیم، بسیار غم انگیز بود زیرا ما به پیروزی ایمان داشتیم و چیزی که کمتر انتظار آن را داشتیم، شکست 7-0 بود که برایمان بسیار ناراحت کننده بود.  

او گفت: برای بازی بعدی از تیم حمایت می کنیم و من باز هم دعا خواهم کرد. ضمن اینکه به کمک کسانی که آنجا هستند (در کاستاریکا) نیز نیاز دارم.

دیدگاه‌ها