کد خبر : 1856160 | 07 آذر 1401 ساعت 20:20 | 19.9K بازدید | 6 دیدگاه

باید همیشه تمرین کنید

گزارشگر مشهور عرب: از شعر استفاده می‌کنم

خلیل البلوشی گزارشگر ورزشی عمانی می‌گوید تیم ملی عربستان از نظر فنی بهتر از مکزیک است و می‌تواند به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کند.

گزارشگر مشهور عرب: از شعر استفاده می‌کنم

به گزارش ورزش سه، البلوشی که یکی از معروف‌ترین گزارشگران جهان عرب محسوب می‌شود، در گفت‌وگو با برنامه «از جام جهانی» در شبکه SSC NEWS گفت: من از شعر‌های کهن و جدید در گزارش مسابقه استفاده می‌کنم.

وی افزود: برای مثال زمانی که لواندوفسکی بعد از یک فصل بد، به بارسلونا آمد، من از اصطلاح "او با لبخند وارد لشکر شکست‌خورده شده است"، استفاده کردم.

البلوشی درباره شرایط گزارشگری فوتبال بیان کرد: دوری از فضای گزارش، می‌تواند روی عملکرد گزارشگران تاثیر بگذارد و کسی که قصد دارد وارد این فضا بشود، باید دائما تمرین کند.

او سپس به بیان یک خاطره پرداخت و گفت: من چهار سال پیش و در جریان گزارش دیدار الاهلی و ستاره ساحلی تونس در لیگ قهرمانان آفریقا، وارد فضای فوتبال آفریقا شدم و پیش از آن، گزارش این بازی‌ها، بر عهده گزارشگران عرب کشورهای آفریقایی بود. جو خاصی حاکم بود و الاهلی مصر در گروه خود وضعیت خوبی نداشت و عملا شانس صعود نداشت اما در یک مسابقه جذاب پیروز شد؛ من در جریان گزارش این بازی گفتم "نهمین قهرمانی برای الاهلی" و همین اتفاق هم رخ داد و در نهایت این تیم عنوان قهرمانی را کسب کرد.

1770441

البلوشی درباره تیم محبوب خود گفت: من طرفدار میلان ایتالیا و یکی از تیم های عربستانی هستم که نام آن را فاش نمی‌کنم. البته تاکید می‌کنم علاقه من به باشگاه‌ها، روی گزارش من تاثیری ندارد.

این گزارشگر معروف فوتبال در ادامه درباره عملکرد عربستان در رقابت‌های جام جهانی عنوان کرد: امیدوارم عربستان برابر مکزیک پیروز شود و به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کند.

وی با اشاره به فیلمی که از او و یک گزارشگر ژاپنی منتشر شده بود توضیح داد: من با گزارشگر  ژاپنی شوخی کردم و می‌خواستم که او در حال فیلمبرداری به دوربین نگاه کند اما این کار را نکرد.

دیدگاه‌ها