کد خبر : 1856337 | 08 آذر 1401 ساعت 17:56 | 8.1K بازدید | 2 دیدگاه

لیساندرو مارتینز

لواندوفسکی خطرناک است، باید مراقبش باشیم

لیساندرو مارتینز، مدافع تیم ملی آرژانتین، رویارویی با روبرت لواندوفسکی را دشوار توصیف کرده است.

لواندوفسکی خطرناک است، باید مراقبش باشیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین که در اولین گام متحمل شکست غیرمنتظره برابر عربستان شده بود، در دومین بازی نمایش خوبی برابر مکزیک داشته و با تکیه بر درخشش لیونل مسی به برتری رسید. در آستانه تقابل با لهستان صدرنشین، لیساندرو مارتینز در نشست خبری حاضر شده و مدعی شد حریف بعدی آلبی سلسته از نظر دفاعی تیمی قدرتمند بوده است.

لیساندرو مارتینز گفت: "لهستان تیمی ناشناخته و البته حریف سرسختی است. آنها از نظر دفاعی تیمی مستحکم بوده و بازیکنان مهمی مانند روبرت لواندوفسکی را در اختیار دارند. ما باید کار خود را انجام داده و به خودمان اعتماد داشته باشیم. تاکتیک تیم بستگی به شرایط مسابقه و نام رقیب دارد. ما باید خود را با هر سیستمی تطبیق داده و روی آن کار می کنیم تا آماده شویم.

1772072

ما باید آماده بوده و اجازه تحرک را از لواندوفسکی بگیریم. او خوب حرکت کرده و همیشه خودش را در موقعیت گلزنی قرار می دهد و ما باید در طول بازی مراقب و از نظر دفاعی مستحکم باشیم. نتیجه چنین بازی هایی بسته به جزئیات مشخص می شوند، پس شما باید متمرکز باشید و زمانی که فرصت دارید ضربه بزنید. بازیکنان تیم ملی لهستان خیلی خوب دفاع می کنند.

باخت در بازی نخست برابر عربستان؟ موقع شکست است که ما بیشترین چیزها را می‌آموزیم و در این مواقع نکاتی آشکار می‌شود که هنگام پیروزی نمی‌بینید. بعد از این باخت گروه بازیکنان قوی‌تر به نظر، بهتر و آماده‌تر شدند و این نکته مثبت این شکست بود.

ما باید آرام بمانیم و به خودمان فشار نیاوریم. همه چیز به خودی خود پیش می رود، زیرا ما کارمان را به خوبی انجام داده ایم. ما باید به این مسیر ادامه دهیم. از مسئولیت خود آگاه بوده و ما می دانیم که چه لباسی پوشیده ایم. ما به پوشیدن این پیراهن افتخار می کنیم."

دیدگاه‌ها