کد خبر : 1856749 | 10 آذر 1401 ساعت 18:14 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

مانوئل آکانجی:

یک امتیاز نه، فردا به دنبال پیروزی هستیم

مانوئل آکانجی، مدافع میانی تیم ملی سوئیس، مدعی شد هدف این تیم کسب سه امتیاز دیدار با صربستان است.

یک امتیاز نه، فردا به دنبال پیروزی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تیم ملی سوئیس احتمالا با تساوی برابر صربستان نیز راهی دور یک هشتم نهایی جام جهانی خواهد شد، اما به نظر می‌رسد این تیم قصد دارد با کسب پیروزی با خیال راحت به دور بعد برسد. مانوئل آکانجی، مدافع مشهور و میانی تیم ملی سوئیس، در نشست خبری پیش از بازی با صربستان حضور یافته و اذعان داشت پیروزی 0-1 چهار سال قبل در جام 2018، هیچ تاثیری روی این دیدار ندارد.

1773360

مانوئل آکانجی گفت: "تقابل ما با تیم ملی صربستان در جام جهانی چهار سال پیش در روسیه تأثیری بر بازی فردا نخواهد داشت و آن پیروزی در این مقطع کمکی به ما نمی کند. ما روی اتفاقات زمان حال و نحوه کسب پیروزی در این دیدار مهم در روز جمعه تمرکز می کنیم. البته که داشتن سه امتیاز از دو بازی ابتدایی برای ما مزیت مهمی محسوب می شود، اما فردا به دنبال تساوی نخواهیم بود و نگرش تیم این است که برای کسب سه امتیاز وارد زمین شویم. ما باید برابر بازیکنان صربستان باهوش عمل کنیم و از همان دقیقه اول آماده این دیدار خواهیم بود.

بحث مخازن تهویه هوا در ورزشگاه های قصر باعث ایجاد مشکلاتی برای سلامتی چندین بازیکن سوئیس شده است. بعد از بازی دوم مقابل تیم ملی برزیل نیز من علائمی از سرماخوردگی و گلو درد داشتم، اما حالا در شرایط بهتری قرار دارم. البته عادت کردن به شرایط ورزشگاه های قطر برای ما کمی طول کشید، اما در کل من این مسئله را خوب توصیف می کنم."

دیدگاه‌ها