کد خبر : 1857155 | 12 آذر 1401 ساعت 19:46 | 19.7K بازدید | 6 دیدگاه

گل‌های همسان برای فرو ریختن قلعه برهالتر؛

آمریکا از یک سوراخ دو بار گزیده شد (عکس)

شاگردان لوئیز فن‌خال موفق شدند با برتری قابل توجهی نیمه اول دیدار برابر آمریکا را پشت سر بگذارند.

آمریکا از یک سوراخ دو بار گزیده شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، با توجه به نمایش هلند و آمریکا در مرحله گروهی اینطور استنباط می‌شد که لاله‌های نارنجی فوتبال دنیا کار سختی برای از پیش رو برداشتن شاگردان برهالتر و رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی قطر داشته باشند، اما هلندی‌ها با ارائه یک نمایش دلپذیر در نیمه اول نه تنها با دو گل آمریکا را در 45 دقیقه اول شکست دادند که اگر با همین روند به مرحله بعدی برسند برای برنده آرژانتین و استرالیا که از ساعت 22:30 دقیقه امشب به مصاف هم می‌روند هم خط و نشان کشیده‌اند.
جالب اینکه هر دو گل هلند روی یک کار تیمی تماشایی از سمت راست خط هجومی شاگردان فن‌خال شکل گرفت و دومفریس وینگر راست نارنجی‌پوشان با دو پاسی که در دقایق ابتدایی نیمه اول و وقت‌های اضافی این نیمه برای ممفیس دیپای و بلیند مهیا کرد زمینه ساز برتری دو بر صفر تیمش شد.
آمریکا در مرحله گروهی مسابقات در گروه دوم مسابقات به همراه ولز، انگلیس و ایران قرار گرفته بود و در پایان مسابقات این مرحله تنها یکبار مقابل ولز و از روی نقطه پنالتی توسط گرت بیل گل خورد. با این حال در مقابل هلند شرایط برای آنها به شکل دیگری رقم خورد و طی 45 دقیقه در مرحله یک هشتم دو گل تقریبا همسان با پاس‌های دومفرایس و ضربات دقیق بغل پای ممفیس و بلیند دریافت کرده‌‎اند تا کار بسیار سختی برای بازگشت و احتمالا صعود داشته باشند.

1774619
1774620
1774618
1774621

دیدگاه‌ها