کد خبر : 1857301 | 13 آذر 1401 ساعت 15:20 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

اردوی داخلی پرسپولیس پیش از دربی

با توجه به عدم انجام اردوی خارجی پرسپولیس به دلیل مسائل خروجی، اکنون باشگاه در انتظار تصمیم یحیی گل محمدی برای برگزاری اردوی داخلی پیش از دربی است.

اردوی داخلی پرسپولیس پیش از دربی

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات پرسپولیس در شرایطی دنبال می‌شود که بازیکنان ملی پوش این تیم همچنان در مرخصی بعد از جام جهانی به سر می‌برند. این تیم بعد از انجام سه دیدار تدارکاتی، امروز نیز قرار است برابر فجرسپاسی شیراز قرار گیرد و آخرین دیدار تدارکاتی خود را نیز با سپاهان اصفهان هماهنگ کرده که یک هفته پیش از دربی به انجام خواهد رسید.

این در حالیست که پیش از این قرار بود اردوی خارجی پرسپولیس در امارات برگزار شود اما در ادامه با توجه به مشکلات خروجی برخی بازیکنان و اعضای تیم، این اردو نهایی نشده است. باشگاه در انتظار تصمیم کادرفنی برای برگزاری اردوی داخلی پیش از انجام دربی است و باید دید تصمیم یحیی گل محمدی در این زمینه چه خواهد بود.

پرسپولیس روز گذشته به تساوی دو - دو مقابل شمس آذر رسید و امروز نیز برابر فجرسپاسی قرار خواهد گرفت. دیدار با سپاهان با حضور ملی پوشان و تمامی نفرات این تیم برگزار خواهد شد و یحیی گل محمدی امیدوار است سه بازیکن مصدوم تیمش ( کمال کامیابی نیا، فرشاد فرجی و میلاد سرلک) نیز به زودی به جمع دیگر نفرات اضافه شوند.

دیدگاه‌ها