کد خبر : 1857362 | 13 آذر 1401 ساعت 20:09 | 20.5K بازدید | 1 دیدگاه

حق صربستان را خوردند: این یک پنالتی واضح بود

صربستانی ها معتقد هستند که در دیدار سرنوشت‌ساز برابر سوییس یک پنالتی برای آن ها اعلام نشده است.

حق صربستان را خوردند: این یک پنالتی واضح بود

به گزارش "ورزش سه"، باخت به سوییس به این معنا بود که صربستان باید وداع زودهنگامی را با جام جهانی داشته باشد. بعد از بازی رسانه های صربستان تیم خود را مورد انتقاد قرار دادند و کمتر کسی انگشت اتهام را بابت این حذف به سمت داوری قرار داد.

اما حالا رسانه های صربستانی مدعی شده اند که داور دیدار برابر سوییس یعنی فرناندو راپالینی یک پنالتی به سود آن ها اعلام نکرده است. رادیو و تلویزیون لهستان بارها این صحنه را به تصویر کشیدند. همچنین دالیبور جوریچ، کارشناس داوری و مربی VAR در فیفا نیز راجع به این صحنه نظر داده است.

جوریچ نیز تایید کرده حق تیم ملی صربستان مقابل سوییس خورده شده است؛ درست مانند چهار سال پیش که فلیکس بریش آلمانی یک پنالتی واضح را روی میتروویچ اعلام نکرد.

این کارشناس داوری در این باره گفت: "راستش را بخواهید، دیروز متوجه آن نشدیم، زیرا احتمالاً تحت تأثیر احساسات خود بودیم.  شرایط پیچیده است، از دو زاویه به آن نگاه می شد و فکر می کنم فاکتورهایی برای اعلام ضربه پنالتی وجود داشت.  VAR موظف است زاویه ای را پیدا کند که به وضوح نشان دهد که خطا انجام شده است. از یک زاویه می توانید ببینید که شاید دست تاثیر داشته است و از زاویه دیگر که دست جهت توپ را تغییر داده است. اوضاع پیچیده است، متأسفانه این‌فرصت از دست رفت و باز هم ما بدشانس بودیم."

دیدگاه‌ها