کد خبر : 1857430 | 14 آذر 1401 ساعت 09:34 | 3K بازدید | 1 دیدگاه

گری ویلسون قهرمان شگفتی‌ساز مسابقات اسنوکر

گری ویلسون موفق شد در مسابقات آزاد اسکاتلند به مقام قهرمانی برسد.

گری ویلسون قهرمان شگفتی‌ساز مسابقات اسنوکر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، گری ویلسون موفق شد در مسابقات آزاد اسنوکر اسکاتلند ۲۰۲۲، اولین عنوان رنکینگ دوران حرفه‌ای خود را کسب کند و قهرمان شود. این بازیکن پس از قهرمانی از مربی پیشینش استن چمبرز که سال گذشته درگذشت، یاد کرد. ویلسون ۳۷ ساله در سال ۲۰۰۴ به جمع حرفه‌ای‌ها وارد شد.

مترو در گزارشی در خصوص قهرمانی این اسنوکرباز نوشت: ویلسون بازی درخشانی در این مسابقات انجام داد. این اسنوکرباز توانست بازیکنانی مانند رونی اُ سالیوان، کایرن ویلسون و حسین وفایی را شکست دهد.

ویلسون پس از پیروزی خود به یورو اسپورت گفت: می‌خواهم اشاره ویژه‌ای به استن چمبرز، مربی پیشین خودم داشته باشم که سال‌ها برای من زحمت کشیده است. او متاسفانه سال گذشته از دنیا رفت و واقعا دوست داشت اینجا باشد.

ویلسون برای کسب اولین عنوان رنکینگ خود ۸۰ هزار پوند به دست آورد، در حالی که نایب قهرمان ۳۵ هزار پوند دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، در فینال مسابقات آزاد اسنوکر اسکاتلند، ویلسون توانست جو اُ کانُر را با نتیجه ۹ بر ۲ شکست دهد و قهرمان شود. پیش از این، این اسنوکرباز شگفتی‌ساز شده بود چرا که او در دور سوم رونی اُ سالیوان ستاره اسنوکر جهان را از پیش‌رو برداشت. هم‌چنین در دور چهارم حسین وفایی ملی پوش ایران مقابل این اسنوکرباز با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ شکست خورد.

دیدگاه‌ها