کد خبر : 1857538 | 14 آذر 1401 ساعت 17:45 | 5.4K بازدید | 3 دیدگاه

منوچهری: بازیکنان متوجه بزرگی نام استقلال شدند

ماجرای سخنرانی روحیه‌بخش ساپینتو در جمع نونهالان

سرمربی تیم فوتبال نونهالان استقلال که محل تمرین تیمش امروز میزبان تیم بزرگسالان بود، در این خصوص نکات جالبی گفت.

ماجرای سخنرانی روحیه‌بخش ساپینتو در جمع نونهالان

به گزارش "ورزش سه"، امروز در اردوی استقلالی‌ها اتفاق جالبی رقم خورد. چرا که شاگردان ریکاردو ساپینتو تمرین خود را در محل کمپ آکادمی باشگاه و جایی که تیم نونهالان استقلال حضور داشت، برگزار کردند و این تلاقی باعث شد اتفاقاتی جالب و شاید کم نظیر در فوتبال ایران رخ دهد. علاوه بر ملاقات بازیکنان نونهالان با بزرگسالان، سرمربی پرتغالی آبی‌ها دقایقی را برای شاگردان امین منوچهری صحبت کرد. سرمربی نونهالان استقلال در توضیحات بیشتر این اتفاق به خبرنگار ما گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی تهران و بارندگی امروز، تمرین تیم بزرگسالان استقلال در کمپ آکادمی برگزار شد و این موضوع باعث شد بین تمرین تیم نونهالان و بزرگسالان همزمانی شکل بگیرد. با توجه به هماهنگی هایی که انجام داده بودم و لطفی که آقای ساپینتو داشتند به ما اجازه تمرین در سالن وزنه داده شد و تیم بزرگسالان در زمین اصلی تمرین خود را برگزار کرد.

وی در همین راستا افزود: به آقای ساپینتو گفتم که این هفته ما در دربی نونهالان باید بازی کنیم و ایشان آمدند برای بچه های ما صحبت کردند و نکاتی گفتند که بسیار تاثیرگذار بود.

1775712

منوچهری با اشاره به مستعدبودن بازیکنان تیمش عنوان کرد: برای بازیکنان این رده سنی افتخار بود که صحبت های یک مربی بزرگ را از نزدیک بشنوند. خودم نیز به بازیکنانم گفتم اگر همین صحبت ها را مدنظر قرار دهند می توانند در مسیری قرار بگیرند که طی آن تبدیل به فوتبالیست های بزرگی شوند و نسلی برای فوتبال کشور و باشگاه استقلال بسازند که تا سال‌ها بدرخشد. البته شرط اصلی رقم خوردن این اتفاق سازماندهی خوب برای تیم های پایه است. آکادمی استقلال برای شکوفایی سرشار از پتانسیل است.

او که همیشه از حساسیت بالای خود در تربیت بازیکنانش صحبت کرده، درباره تاثیر اتفاقات امروز گفت: از بازیکنان استقلال که آمدند و خالصانه کنار این بچه ها بودند و به آنها انرژی دادند تشکر میکنم. امروز اشتیاق و انگیزه را در چشم بچه های تیمم می دیدم که چقدر بابت حضور در کنار الگوهای ورزشی خودشان خوشحال هستند. ضمن اینکه با این اتفاق بازیکنان نونهال استقلال بیشتر از قبل متوجه شدند که برای چه تیم بزرگی بازی می‌کنند.

1775714

منوچهری در پایان افزود: خوشحالم که توانستم در انتقال این حس مثبت به بازیکنانم نقش داشته باشم. باید بگویم که امروز باران لطف خودش را شامل حال ما کرد و به ما یاد داد که همیشه اتفاقات خوب منتظرمان هستند و کافی است که ما آماده دریافت این اتفاقات خوب باشیم.

1775713

دیدگاه‌ها