کد خبر : 1857716 | 15 آذر 1401 ساعت 16:11 | 801 بازدید | 0 دیدگاه

ووشو قهرمانی جوانان جهان

پیروزی نمایندگان ساندا و مدال نقره بازدار

روز نخست مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان با کسب مدال نقره نازنین بازدار در تالو و پیروزی نمایندگان ساندا کشورمان به پایان رسید.

پیروزی نمایندگان ساندا و مدال نقره بازدار

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از وابط عمومی فدراسیون ووشو، هشتمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان از امروز (سه‌شنبه) در شهر تانگرانگ اندونزی آغاز شد و نازنین بازدار در فرم نانچوان تالو به مدال برنز رسید و تمامی نمایندگان ساندا کشورمان نیز به پیروزی رسیدند.

نتایج ملی‌پوشان پسر و دختر ایران که با حمایت «شرکت پرداخت الکترونیک سداد» به این مسابقات اعزام شدند به شرح زیر است:

در بخش تالوی دختران، نازنین بازدار در نانچوان به اجرای فرم پرداخت و در نهایت موفق با نمره 9.13 به مدال نقره این پیکارها دست یابد. در این ماده ورزشکاری از چین به مقام نخست دست یافت و نماینده هنگ‌کنگ نیز سوم شد. این نخستین مدال کاروان ووشوی ایران‌‌ در مسابقات قهرمانی جوانان جهان است.

در ساندا دختران و در وزن 52- کیلوگرم، کیانا بیابانی در دور نخست با "دیویاناشی" نماینده کشور هند مبارزه کرد و مقابل این حریف به پیروزی رسید. بیابانی در مرحله دوم این مسابقات با "زهرا واهانا" از اندونزی دیدار خواهد کرد.


در وزن 56- کیلوگرم، دیانا رحیمی در نخستین مبارزه خود مقابل "یینگ هِ اونگ" از هنگ‌کنگ برنده شد. رحیمی در مرحله بعدی با "پوسپا آناستاسیا" از اندونزی مبارزه می‌کند.

درساندا پسران و در وزن 52- کیلوگرم، محمد عرفان مقدم در نخستین مبارزه به مصاف «ریزکی» از اندونزی رفت و مقابل این حریف به برتری رسید. مقدم در دومین مبارزه به مصاف برنده جدال نمایندگان اردن و مصر خواهد رفت.

رضا خورشیدی ملی‌پوش ایران در وزن 56- کیلوگرم کشورمان، در نخستین دیدار خود مقابل «سوپوترا» از هند مبارزه کرد و به برتری دست یافت. خورشیدی در دور بعدی به مصاف «ده‌ژسوس» از برزیل می‌رود.

امیرحسین همتی نماینده وزن 60- کیلوگرم کشورمان، در گام نخست مقابل «تسنیم ایسلام» از بنگلادش به برتری دست یافت و راهی مرحله بعدی شد. همتی در دومین مبارزه با برنده دیدار نمایندگان گرجستان و رومانی جدال می‌کند.

در وزن 75- کیلوگرم، سهیل موسوی موفق به شکست «ولادیسلاو پشتنیک» از اوکراین شد و گام به مرحله دوم گذاشت. موسوی در مرحله دوم باید با «محمد سیف» از تونس پیکار کند.

روز دوم مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان فردا (چهارشنبه) پیگیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها