کد خبر : 1857752 | 15 آذر 1401 ساعت 17:57 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

عزم پیکان برای عبور از پیچ خطرناک لیگ(عکس)

تمرینات پیکان قبل از 4 مسابقه دشوار تا پایان نیم فصل این روزها با فشردگی زیاد دنبال می‌شود.

عزم پیکان برای عبور از پیچ خطرناک لیگ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان لیگ برتر این روزها مثل همه تیم‌های حاضر در مسابقات دوران آماده سازی خود را پشت سر می‌گذارند. این در حالی است که مجتبی حسینی سرمربی پیکان تمرینات فشرده و برنامه آماده سازی سختی را برای شاگردان جوان خود در نظر گرفته است.

1776329

پیکانی‌ها در 4 هفته پایانی نیم فصل اول بازی های بسیار سختی را در پیش دارند. آنها که عنوان جوان ترین تیم لیگ برتر را یدک می‌کشند در حد فاصل هفته های دوازدهم تا پانزدهم به ترتیب مقابل تراکتور، پرسپولیس، سپاهان و مس رفسنجان صف آرایی می‌کنند که دیدارهای بسیار مشکلی محسوب می‌شود.

از این رو مجتبی حسینی با سخت‌گیری زیاد به شاگردانش قصد دارد آماده سازی مناسبی برای عبور از گذرگاه سخت لیگ برتر در نظر بگیرد. پیکانی‌ها علاوه بر تمرینات دشوار بازی های تدارکاتی متنوعی را نیز انجام داده و می‌دهند. آنها روز پنجشنبه مقابل ملوان انزلی به میدان می‌روند و یک بازی تدارکاتی هم در هفته آینده مقابل هوادار خواهند داشت.

1776330

با وجود اینکه به نظر می‌رسد پیکانی‌ها کار سختی در 4 هفته پایانی نیم فصل اول مقابل حریفان سرشناس داشته باشند، اما تیم مجتبی حسینی نشان داده پتانسیل توقف مدعیان را دارد و حریف سرسختی برای 4 تیم بالانشین لیگ محسوب می‌شود.

1776328

دیدگاه‌ها