کد خبر : 1857857 | 16 آذر 1401 ساعت 11:43 | 10K بازدید | 2 دیدگاه

موتور سعید صادقی در دربی روشن می‌شود؟

بهترین پاسور فصل پیش به دنبال اولین پاس گل

سعید صادقی در این فصل هنوز موفق به ثبت پاس گل نشده است.

بهترین پاسور فصل پیش به دنبال اولین پاس گل

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته در گل‌گهر سیرجان در بیشتر گل‌های این تیم ردپای سعید صادقی دیده می‌شد. این بازیکن با ۱۴ پاس گل بالاتر از ترابی و آذرباد به عنوان بهترین پاسور فصل بیست و یکم شناخته شد.

صادقی علاوه بر ثبت پاس گل، در فصل گذشته با هفت گل زده آمار قابل توجهی را به جای گذاشت. عملکرد خوب این هافبک سبب شد در پایان فصل خواهان زیادی پیدا کند.

سعید صادقی در نهایت به پیشنهاد پرسپولیس جواب مثبت داد و پیراهن شماره ۲۱ سرخ‌ها را بر تن کرد. با پرسپولیسی شدن این بازیکن، انتظارات از او بالا رفت اما او در یازده هفته ابتدایی نتوانست در مسیر ثبت آمار خوب فصل پیش خود قرار بگیرد.

آقای پاس گل لیگ بیست و یکم تا اینجای فصل پاس گلی نداده و فقط در بازی با هوادار دو گل به ثمر رسانده است. با این حال سعید صادقی با توجه به اینکه در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار دارد می‌تواند توانایی‌های خود را به رخ بکشد.

او در آخرین بازی دوستانه این تیم مقابل فجر به امید عالیشاه پاس گل داده بود. صادقی در شروع لیگ باید یکی از مهمترین مسابقات زندگی‌اش را مقابل استقلال انجام دهد و عملکرد درخشان در این دربی می‌تواند اوضاع را به کام هافبک خلاق قرمزها کند.

دیدگاه‌ها