کد خبر : 1858025 | 17 آذر 1401 ساعت 12:41 | 47.3K بازدید | 10 دیدگاه

حضور فیکس طارمی در دیدار امشب پورتو

روزنامه آبولا نوشته است که مهدی طارمی در بازی امشب پورتو برابر چاوز، در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

حضور فیکس طارمی در دیدار امشب پورتو

به گزارش "ورزش سه"، پورتو دومین بازی خود در رقابت های لیگ کاپ را امشب برابر چاوز برگزار می کند. تورنمنتی که چندان در پرتغال جدی گرفته نمی شود و اغلب تیم ها با نفرات ذخیره خود در این بازی ها حضور پیدا می کنند، اما کونسیسائو قصد دارد امشب تیمش را برخی از نفرات اصلی از جمله طارمی روانه میدان کند.

روزنامه آبولا در شماره امروز خود به جدال دو تیم پرداخته و نوشته است: چاوز در زمین خود رقبا را راحت نمی گذارد، با این حال پورتو توانسته است این نظریه را نقض کند. آبی و سفیدها فقط یک بار در استادیوم خانگی این تیم شکست خورده اند که 34 سال از آن می گذرد.

1777170

در 20 بازی میان دو تیم، پورتو 16 برد و سه تساوی کسب کرده و آن شکست در پایان سال 1988، تنها باخت اژدها محسوب می شود. آبی و سفیدها در چهار سفر اخیر خود به چاوز پیروز شده اند و برای رسیدن به صدر گروه A، فقط پیروزی برای تیم سرجیو کونسیسائو مهم است.

با توجه به مصدومیت برخی بازیکنان و حضور سه نماینده پورتو در جام جهانی (دیوگو کاستا، پپه و اوتاویو)، اژدها یک تقویت کننده قوی در خط حمله خواهد داشت. مهدی طارمی که اخیراً در مرحله گروهی جام جهانی برای ایران به میدان رفته بود، از قطر بازگشته و در دسترس کادرفنی است.

حضور طارمی در ترکیب باعث می شود تا پورتو توانایی تحمیل قدرت خود بر چاوز را داشته باشد، اگرچه اوانیلسون در حال حاضر از مصدومیت بهبود یافته است، اما همه چیز نشان می دهد که مهاجم ایرانی، تونی مارتینز را به عنوان مهاجم دوم، در کنار خود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها