کد خبر : 1858098 | 17 آذر 1401 ساعت 19:44 | 40.2K بازدید | 14 دیدگاه

جوزپه برگومی:

در جام جهانی بودیم قطعا راهی یک چهارم می‌شدیم

جوزپه برگومی، کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا، مدعی شد با تماشای جام جهانی فقط حسرت می خورد.

در جام جهانی بودیم قطعا راهی یک چهارم می‌شدیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب عنوان قهرمانی در رقابت های یورو 2020، بسیاری تیم ملی ایتالیا را یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی می دانستند، اما این تیم حتی موفق به کسب مجوز صعود نیز نشد. حالا جوزپه برگومی، اسطوره فوتبال ایتالیا، مدعی شد که اگر آتزوری به جام جهانی 2022 قطر راه یافته بود، در جمع هشت تیم برتر این مسابقات قرار می گرفت.

1748158

جوزپه برگومی گفت: برای بازیکنان ایتالیا غم انگیز است که فاتح یورو شده و سپس در گروهی آسان روی کاغذ، شانس حضور در جام جهانی را از دست بدهند. فکر نمی‌کنم بحث غرور وجود داشته باشد و روبرتو مانچینی را خوب می‌شناسم، اما در فوتبال مدرن چنین اتفاقاتی معمول است. اگر توپ به دیرک دروازه برخورد می کرد (پنالتی جورجینیو مقابل سوئیس) و در ادامه به داخل دروازه می رفت، ما الان در جام جهانی حاضر بودیم.

همین ثابت می کند که شما نمی توانید هیچ چیز را قطعی تلقی کنید. زیرا جورجینیو همیشه در نواختن ضربات پنالتی بسیار خوب عمل کرد، اما اینجا دو ضربه را از دست داد. دیدن عملکرد تیم های حاضر در جام جهانی قطر فقط حسرت ما بیشتر کرد، زیرا به نظر می رسد هیچ تیمی از قدرتی همیشگی برخوردار نیست. ما تیم خوبی با چند بازیکن جوان باکیفیت مشاهده کردیم که تیم‌های ملی دیگر مانند آلمان و اسپانیا نیز مانند ایتالیا از در اختیار داشتن یک مهاجم نوک باکیفیت، محروم هستند. فکر می‌کنم اگر در جام جهانی بودیم، قطعا در جمع هشت تیم برتر قرار می‌گرفتیم.

دیدگاه‌ها