کد خبر : 1858619 | 20 آذر 1401 ساعت 16:26 | 26.6K بازدید | 10 دیدگاه

ادعای روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو؛

برزیل برای اولین بار به دنبال مربی خارجی

کنفدراسیون فوتبال برزیل احتمالا با تصمیم جدیدش در خصوص انتخاب سرمربی جهان فوتبال را غافلگیر خواهد کرد.

برزیل برای اولین بار به دنبال مربی خارجی

به گزارش "ورزش سه"، تیته، سرمربی تیم ملی برزیل پس از شکست مقابل کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 ماجراجویی خود با سلسائو را پایان داد و هواداران فوتبال این کشور در انتظار معرفی سرمربی جدید تیم ملی‌ برزیل هستند.

در همین زمینه روزنامه اسپانیایی "موندو دپورتیوو" عنوان کرد که فدراسیون برزیل برای اولین بار در تاریخ در حال بررسی شرایط برای استخدام سرمربی خارجی است.

این تصمیم برای برزیلی‌ها آسان نیست زیرا یک سنت دیرینه در تاریخ این کشور را می‌شکند. با این حال نتایج سلسائو در 20 سال گذشته فدراسیون را ترغیب کرده تا این تصمیم را بگیرد.

این روزنامه ادعا می‌کند که فدراسیون برزیل قصد داشت پپ گواردیولا را به خدمت بگیرد، اما این سرمربی اسپانیایی اخیرا قرارداد خود را با منچسترسیتی تمدید کرده است. همچنین مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی نیز در میان اسامی مطرح شده از سوی کمیته فنی برزیل برای جانشینی تیته حضور دارد.

یواخیم لوو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان نیز یکی دیگر از گزینه‌های تیم ملی برزیل است‌. به گفته موندو دپورتیوو، لوو در جام جهانی 2014 که در برزیل برگزار شد، ارتباط خوبی با مردم این کشور برقرار کرد و احترام خود را به سنت‌های برزیل نیز نشان داد.

دیدگاه‌ها