کد خبر : 1859415 | 24 آذر 1401 ساعت 19:53 | 35.3K بازدید | 23 دیدگاه

با دو گل و یک پاس گل در جدال تدارکاتی

آتش‌بازی کنعانی‌زادگان برابر الخور

مدافع تیم ملی در بازگشت به اردوی تیمش برابر الخور نمایشی جالب به جا گذاشت.

آتش‌بازی کنعانی‌زادگان برابر الخور

به گزارش “ورزش سه”، محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو مدافع ایرانی الاهلی در پایان دیدارهای ایران در جام‌جهانی قطر و استراحتی کوتاه به اردوی تیم خود بازگشتند.

کنعانی زادگان و خلیل زاده در بازگشت به اردوی تیم الاهلی بعد از حذف زودهنگام تیم ملی، امروز در ترکیب الاهلی نمایش درخشان برابر الخور در جدالی تدارکاتی به جا گذاشتند.

ستاره الاهلی در این دیدار کنعانی زادگان بود که در هر سه گل تیمش در جریان برتری ۳-۱ نقش اول را برعهده داشت.

الخور که با یک گل از الاهلی پیش افتاده بود، در ادامه با دو گلی که کنعانی زادگان به ثمر رساند و یک پاس گل دیگر از سوی این مدافع ایرانی، با نتیجه سه - یک شکست خورد.

روی ارسال کرنر کنعانی زادگان موفق شد گل اول تیمش را با شوتی دور از دستان گلر حریف به گل تبدیل کند.  یک کرنر دیگر برای الاهلی و اینبار در شرایطی که کنعانی زادگان قصد داشت با ضربه سر دروازه الخور را باز کند، توپش به دست مدافع حریف برخورد کرد. این پنالتی را نیز کنعانی زادگان زد و تبدیل به گل دوم تیمش کرد.

در ادامه روی ارسال بلند این بازیکن، مهاجم الاهلی در موقعیت تک به تک قرار گرفت تا موفق شود گل سوم بازی را به نام خود کند. الاهلی در نهایت با دو گل کنعانی زادگان و یک پاس گل از این بازیکن، در بازی تدارکاتی مقابل الخور به برتری دست یابد و برنامه آماده‌سازی خود را دنبال کند.

شجاع خلیل زاده دیگر مدافع ایرانی الاهلی نیز ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش به عنوان زوج کنعانی زادگان به میدان رفت و توانست نمایش موفقی از خود به جا بگذارد.

تمرینات الاهلی فردا تعطیل است و از روز شنبه آنها بار دیگر کار خود را در کمپ تمرینی دنبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها