کد خبر : 1860501 | 30 آذر 1401 ساعت 14:32 | 81K بازدید | 12 دیدگاه

دیبالا:

اگر توصیه دیبو نبود، شاید پنالتی‌ام خراب می‌شد

پائولو دیبالا فاش کرد که برابر فرانسه در فینال جام جهانی با توصیه دیبو مارتینز پنالتی اش را به وسط دروازه زد.

اگر توصیه دیبو نبود، شاید پنالتی‌ام خراب می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین یکشنبه شب در ضربات پنالتی و با پیروزی 4-2 برابر فرانسه توانست قهرمان جهان شود. بازی پس از 120 دقیقه تلاش با تساوی 3-3 تمام شده بود و امیلیانو مارتینز، گلر آرژانتین، با مهار ضربه پنالتی کینگزلی کومان نقش مهمی در قهرمانی آلبی سلسته ایفا کرد. مارتینز در بازی برابر هلند نیز با درخشش خود در ضربات پنالتی باعث برتری آرژانتین و صعود این تیم به نیمه نهایی شده بود. مارتینز تبحری خاص در گرفتن پنالتی ها دارد و در مصاحبه اخیر خود گفته بود که هیچ فشاری روی خودش حس نمی کند و در هنگام پنالتی ها سعی می کند روی اعصاب بازیکن حریف برود.

1783694

در بازی فینال یکی از پنالتی ها را پائولو دیبالا گل کرد. ستاره باشگاه رم در مصاحبه جدید خود از نقش مارتینز در گل کردن پنالتی خودش گفت:«من در وقت های اضافه وارد زمین شدم و می دانستم هدف مربی استفاده از من در ضربات پنالتی بوده و اینکه باید چنین مسئولیت بزرگی را قبول کنم. من در باشگاه هایی که بازی کرده ام، همیشه پنالتی ها را زده ام و برایم اتفاق جدیدی نبود ولی پنالتی زدن در فینال جام جهانی فشار زیادی را به شما وارد می کند.»

دیبالا ادامه داد:«قبل از زدن پنالتی دیبو به طرفم آمد و گفت پنالتی را وسط بزنم چون لوریس همیشه به یک طرف شیرجه می رود. من به ندرت پنالتی را وسط می زنم و این بار به حرف دیبو گوش دادم و خوشبختانه ضربه گل شد. در واقع گل شدن پنالتی را به نوعی مدیون دیبو هستم.»

دیدگاه‌ها