کد خبر : 1860930 | 03 دی 1401 ساعت 13:47 | 2.2K بازدید | 1 دیدگاه

تیمی که نمی بازد اما رنگ صدر را هم نمی‌بیند؛

ترین های نیم فصل نخست فوتبال زنان را بشناسید

با "ترین"های نیم فصل نخست از پانزدهمین دوره لیگ برتر زنان ایران در این گزارش آشنا شوید.

ترین های نیم فصل نخست فوتبال زنان را بشناسید

به گزارش "ورزش سه" نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان ایران در حالی ظهر دیروز به پایان رسید که بعد از گذشت ۹ هفته از این مسابقات، فکت های جالبی در خصوص نیم فصل اول این دوره از مسابقات به ثبت رسیده است که در ادامه می توانید آن را بخوانید.

1784477

گل‌زن ترین تیم‌ها‌:
شهرداری سیرجان که به عنوان قهرمانی در نیم فصل نخست نیز رسیده است به همراه سپاهان که در رتبه سوم جدول قرار دارد، هر دو با 34 گل زده، دارنده بهترین خط حمله لیگ تا اتمام نیم فصل هستند.

1784469

گل نزن ترین تیم:
تیم تازه لیگ برتری شده بادرود تهران، با به ثمر رساندن تنها یک گل در طی ۹ مسابقه، ضعیف‌ترین عملکرد را از حیث گل‌زنی داشته است.

1784470

گل نخورترین تیم:
خاتون بم با دریافت تنها یک گل در طی ۹ مسابقه، رکورد شگفت انگیزی را از این حیث برای خود به جا گذاشته است. گفتنی است که سه تیم بادرود، زارع باتری و کیان نیشابور در طول نیم فصل نخست، از مصاف در برابر قهرمان فصل گذشته، خاتون بم، انصراف دادند و نتیجه هر سه دیدار با حکم کمیته انضباطی، سه بر صفر به سود خاتون اعلام شد.

1784471

گل خورترین تیم‌ها:
کیان نیشابور و بادرود تهران، هر کدام با دریافت 30 گل در طی ۹ مسابقه‌ی نیم فصل نخست، بدترین تیم‌ها از نظر دریافت گل در این لیگ بودند.

1784472

بیشترین پیروزی:
خاتون بم و شهرداری سیرجان، دو تیم کرمانی هستند که در طی ۹ هفته‌ی گذشته موفق به کسب هشت پیروزی شدند و تنها در دیدار رو در رو، مسابقه این دو تیم با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید. نکته جالب توجه این است که از ابتدای فصل، با توجه به امتیاز برابر این دو تیم کرمانی و تساوی آن‌ها در بازی رودر رو، تیم شهرداری سیرجان تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون در صدر جدول قرار گرفته است و خاتون علی رغم کسب بردهای متوالی، در این فصل از رنگ صدر جدول را هم ندیده است.

1784473

بیشترین باخت:
بادرود تهران با متحمل شدن ۹ شکست متوالی و با صفر امتیاز، بدترین تیم در نیم فصل نخست رقابت‌ها بوده است. گفتنی است که بادرود در دیدار نخست فصل برابر مدافع عنوان قهرمانی (خاتون بم) حاضر به مسابقه نشده بود و نتیجه آن دیدار نیز با حکم کمیته انضباطی سه بر صفر به سود خاتون اعلام شد.

1784474

گل‌زن ترین بازیکن:
افسانه چترنور، مهاجم ملی پوش تیم شهرداری سیرجان، با به ثمر رساندن ۱۴ گل تا پایان نیم فصل نخست، عملکرد درخشانی از خوش به جا گذاشته است و عنوان خانم گلی رقابت‌ها را نیز در اختیار دارد.

1784475

دیدگاه‌ها