کد خبر : 1861616 | 07 دی 1401 ساعت 11:51 | 24.5K بازدید | 9 دیدگاه

برگی از تاریخ:

مجتبی جباری، وقتی ستاره هنوز یک خبر کوتاه بود!

مجتبی جباری یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دو دهه اخیر است، او سالها در این تیم بود و به بازوبند کاپیتانی استقلال هم رسید.

مجتبی جباری، وقتی ستاره هنوز یک خبر کوتاه بود!

به گزارش " ورزش سه "، آبی های پایتخت در این سالها از نبود یک هافبک بازی ساز خیلی نالیده اند، هواداران این تیم که سالها به حضور مجتبی جباری یکی از بهترین پلی میکرهای ایران عادت کرده اند، هیچگاه از خط هافبک این تیم بعد از جدا شدن او به اندازه روزهایی که در میانه میدان آقایی می کرد راضی نبودند. 

مجتبی جباری که با سه بار پارگی رباط صلیبی و دو بار مینیسک پا سالها برای استقلال بازی کرد و به بازوبند کاپیتانی این تیم در رده های جوانان، امید و بزرگسالان نیز رسید، قبل از پیوستن به جوانان استقلال در سن 16 سالگی و در تیم راه آهن سابقه گلزنی به استقلال در رده جوانان را هم دارد. 

نکته جالب در رابطه با شماره هشت دوست داشتنی آبی ها، گلزنی او در رده بزرگسالان به این تیم نیز هست، جباری که برای خدمت سربازی به ابومسلم رفت ، با این تیم نیز به استقلال گل زد، تا هم در رده جوانان و هم در رده بزرگسالان به استقلال گل زده باشد و بازوبند این تیم را نیز به بازو بسته باشد. 

در بریده نشریه آن سالها علاوه بر گلزنی جباری در تیم راه آهن و شکست سه بر صفر استقلال برابر این تیم از دبل جواد کاظمیان در تیم بانک ملی و در برابر پاس نیز اطلاع رسانی شده است. دو ستاره ای که راه خود را از هم جدا کردند و یکی به استقلال رفت و دیگری راهی پرسپولیس شد.

1785625

دیدگاه‌ها