کد خبر : 1863559 | 18 دی 1401 ساعت 12:56 | 3.6K بازدید | 2 دیدگاه

سخنگوی فدراسیون بوکس:

هدف ما جذب مربی خارجی است

یک عضو هیات رییسه فدراسیون بوکس گفت: هدف اصلی ما استفاده از مربی خارجی در تیم ملی است که جذب آن دو سه ماه زمان می‌خواهد.

هدف ما جذب مربی خارجی است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، عیسی گل‌محمدی درباره حواشی ایجاد شده به دلیل انتخاب حسین نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس ایران توسط شورای فنی، توضیح داد: حقیقت این است که هدف فدراسیون مربی خارجی بود، اما نیاز داشتیم تا فراهم شدن شرایط، دو سه ماهی یکی از مربیان داخلی کار را در دست بگیرد تا بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب انتخاب‌ها را انجام دهیم.

این عضو هیات رییسه فدراسیون بوکس گفت: باید قبول کنیم که آقای نهرودی برای مدت طولانی نمی‌تواند باشد و الان هم بسیار لطف کردند که در شرایط کنونی مسولیت تیم ملی را تا فراهم شدن شرایط مناسب بر عهده گرفتند. برای جذب مربی خارجی اقدام کرده‌ایم ولی تا زمانی که مربی مد نظر را به ایران بیاوریم، بهتر از نهرودی نداشتیم که تیم را اداره کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود خود علیرضا استکی تا زمان آمدن مربی خارجی مسئولیت تیم ملی را بر عهده داشته باشد؟ توضیح داد: مربیانی چون احدی برای دو سه ماه این مسئولیت را قبول نمی‌کردند و استکی هم زحمات خود را کشید که دست‌شان هم درد نکند. الان فعلا نهرودی برای چند ماه سرمربی است تا ما مربی خارجی را بیاوریم.

1662636

سخنگوی فدراسیون بوکس، در پاسخ به این سوال منابع مالی کافی برای جذب مربی خارجی در فدراسیون وجود دارد؟ اظهار کرد: خیر، فدراسیون پولی ندارد و قرار بر این است که از منابع شخصی(اسپانسر) هزینه آوردن مربی خارجی تامین شود. تصمیم داریم یک مربی رزومه‌دار کوبایی را به کار گیریم.  

او درباره کاندیدا شدن برخی نفرات مسن و البته با کارنامه ضعیف برای ادامه فعالیت در تیم ملی به عنوان مربی نیز گفت: به هر حال ما هم انتظار داریم برخی دوستان کم کم کنار بروند و اجازه دهند مربیان جوان هم کار کنند. بهتر است به عنوان پیشکسوت تجربیات خود را به جوانان انتقال دهند. 

دیدگاه‌ها