کد خبر : 1863595 | 18 دی 1401 ساعت 15:41 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی و علی کریمی در موقعیت بی‌سابقه

دو ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور جزء نفرات ذخیره این تیم مقابل آنکاراگوچو هستند.

حسینی و علی کریمی در موقعیت بی‌سابقه

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته هفدهم و پایانی دور رفت سوپر لیگ ترکیه، تیم کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه اِریامان به مصاف آنکاراگوچوی رده شانزدهمی خواهد رفت.

سید مجید حسینی، که پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت در دیدار هفته قبل مقابل کاراگومروک به ترکیب کایسری اسپور بازگشته و ۴۵ دقیقه در زمین بود، امروز برابر آنکاراگوچو برای نخستین بار در این فصل نیمکت‌نشین شده است.

این مدافع ایرانی در ۱۳ مسابقه از ۱۶ بازی این فصل کایسری اسپور حضور ثابت در ترکیب داشته و در دو دیدار به دلیل آسیب‌دیدگی و یک بازی به‌خاطر محرومیت نتوانسته بود به میدان برود که امروز جزء نفرات ذخیره تیمش برابر آنکاراگوچو دیده می‌شود.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در این فصل ۹ بازی در سوپر لیگ ترکیه انجام داده و یک گل به ثمر رسانده، برخلاف بازی قبل در ترکیب دیدار امروز مقابل آنکاراگوچو قرار نگرفته تا هر دو ملی‌پوش ایرانی این تیم برای نخستین بار به طور هم‌زمان نیمکت‌نشین شوند.

یاران حسینی و کریمی با هفت پیروزی، دو مساوی و هفت شکست در این فصل ۲۳ امتیازی و تیم هشتم جدول سوپر لیگ ترکیه هستند که در صورت پیروزی مقابل آنکاراگوچو همین جایگاه را حفظ می‌کنند.

1789403

دیدگاه‌ها