کد خبر : 1865505 | 29 دی 1401 ساعت 00:07 | 67.9K بازدید | 70 دیدگاه

برچسب تراکتور روی ستاره: فروشی نیست! (عکس)

باوجود درخواست‌ها برای جذب ریکاردو آلوز، باشگاه تراکتور به هیچ وجه قصد ندارد او را از دست بدهد.

برچسب تراکتور روی ستاره: فروشی نیست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو آلوز در ابتدای فصل با تصمیم قربان بردیف و از تیم غیرت قزاقستان به تراکتور پیوست. تی‌تی‌ها برای جذب او رقم قابل‌توجهی را هزینه کردند و دستمزد مناسبی را هم برای او در نظر گرفتند که حالا با افزایش نرخ ارزش دلار، این ستاره را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان لیگ برتر کرده است.

ریکاردو آلوز اما در این نیم فصل به خوبی ثابت کرده که چرا بردیف تاکید زیادی به خرید او داشت و این بازیکن را سرلیست خود قرار داده بود. آلوز در این نیم فصل 8 پاس گل داده و بیشترین موقعیت ممکن را برای تی‌تی‌ها خلق کرده تا یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران لقب بگیرد.

درخشش آلوز سبب شده تا در نقل و انتقالات زمستانی نیز او تبدیل به اهداف مدعیان قهرمانی برای ادامه راه باشد اما محمدرضا زنوزی به هیچ وجه قصد ندارد این بازیکن را وارد هیچ معامله‌ای کند و در ازای هیچ‌کدام از بازیکنان لیگ نیز حاضر نیست او را به فروش برساند.

نکته مهم این است که آلوز نیز به حضور در تراکتور تعهد کامل دارد و نمی‌خواهد تبدیل به یاغی جدید فوتبال ایران شود؛ هرچند شاید پیشنهادات قابل‌توجهی هم دریافت کرده باشد.

آلوز در دیدار دوستانه امروز تراکتور هم نمایش درخشانی داشت و در یک نیمه که به میدان رفت، چند موقعیت خلق کرد و با پاس‌های تک‌ضرب، ستاره سرخ‌پوشان تبریزی بود.

البته چالش اصلی تراکتور در نقل و انتقالات نیم فصل و زمانی است که این بازیکن شاید مسیر خود را به تیمی دیگر تغییر دهد؛ بازیکنی که بعید است فوتبال ایران به این زودی او را از دست بدهد.

1792974
1792975
1792976

دیدگاه‌ها