کد خبر : 1865540 | 29 دی 1401 ساعت 11:44 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

حمله خبرنگار کاتالان به نادال: دیگر سوپرمن نیستی!

جوردی اووله، خبرنگار کاتالان، پس از خداحافظی رافائل نادال با مسابقات اوپن استرالیا به شدت از او انتقاد کرد.

حمله خبرنگار کاتالان به نادال: دیگر سوپرمن نیستی!

به گزارش "ورزش سه"، نادال خیلی زود از مسابقات اوپن استرالیا کنار رفت و این اتفاق به بدترین شکل ممکن رخ داد چون او نتوانست به دلیل مصدومیت برابر مکنری مک دونالد به پیروزی برسد.
او با وجود مصدومیت شدیدی که داشت و مجبور شد از وقت استراحت پزشکی استفاده کند همچنان در زمین ماند تا به بازی ادامه دهد اما در نهایت شکست را برابر حریفش پذیرفت تا خیلی زود از دور مسابقات حذف شده باشد.
بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی از تلاش او برای ادامه حضورش در زمین با وجود مصدومیت شدیدی که داشت تقدیر کردند اما این نظر تمامی کاربران نبود.
جوردی اووله که بسیار در توییتر فعال است اظهارنظری درباره شکست این تنیسور داشت که باعث عصبانیت بسیاری از طرفداران او شد. این خبرنگار کاتالان در توییترش نوشت:« وقتی پخش زنده تبدیل به مستند می‌شود. سه دقیقه از زندگی واقعی. وقتی سوپرمن قدرتش را از دست می‌دهد و به انسان عادی تبدیل می‌شود. به صورت مردم و او نگاه کنید. در نهایت شاهد تاجی هستیم که به وضوح از سر افتاده است. این کارگردان نابعه است.»
بسیاری پس از انتشار این توییت‌ها به شدت از او انتقاد کردند. یکی از کاربران خطاب به این خبرنگار نوشت:« من با حرفت درباره کارگردان موافقم اما نیازی نبود به تاج اشاره شود.»
کاربر دیگری اظهار داشت:«تو درباره سوپرمن خیلی تند رفتی، این واقعا زیاده روی بود. اگر او قهرمانی کسب کرده به خاطر این بوده که برنده شده است اما سوپرمن... تو هم به عروسک دست بقیه تبدیل شدی.»
با این حال اووله به این انتقادها واکنش نشان داد و مدعی شد که او همیشه تنیسوری که تمام عمرش تلاش کرده بازیکن شماره یک باشد ستایش می‌کند و برداشت آنها از اظهارات او اشتباه بوده است.

دیدگاه‌ها