کد خبر : 1865565 | 29 دی 1401 ساعت 13:22 | 22.6K بازدید | 3 دیدگاه

سکته در وسط زمین: عیادت دشان از بازیکن جوان

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به عیادت بازیکن جوانی رفت که در وسط بازی دچار سکته قلبی شده بود.

سکته در وسط زمین: عیادت دشان از بازیکن جوان

به گزارش "ورزش سه"، ژان پیر هشتم ژانویه در دیداری دوستانه برای تیم زیر 16 سال برتینی به میدان رفت و در جریان این بازی دچار حمله قلبی شد.
یکی از بازیکنان در زمین که به کمک‎‌های اولیه آشنا بود سریعا به کمک او آمد تا زمانی که نیروهای متخصص خودشان را برسانند و این حرکت بدون شک باعث نجات زندگی او شد. او سپس به بیمارستان فرستاده شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و حالا خطر از او دور شده است.
این اتفاق با دیداری غیرمنتظره برای این بازیکن همراه بود که لبخند را به لبش برگرداند. او پس از انجام عمل جراحی قلب با دشان روبرو شد که برای عیادت از او به بیمارستان آمده بود.
مدیران باشگاه برتینی از تماشای این تصویر به وجد آمدند و از پیر خواستند که با انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی این باشگاه موافقت کند. آنها همچنین از بازیکنی که پیش از رسیدن پزشکان به پیر کمک کرده بود تشکر کردند و با انتشار پستی اعلام کردند که اگر به خاطر او نبود، شاید این بازیکن جوان حالا زنده نمانده بود. هنوز هم مشخص نیست که آیا او قادر است بار دیگر به فوتبال برگردد یا خیر.

1793076

دشان که همیشه از بیمارستان نکر بازدید می‌کند در این باره گفت:«من همیشه حساسیت خاصی درباره بیماران جوان دارم. اگر حضورم من بتواند کمکی به بیمارستان بکند، بسیار خوب است. فکر می‌کنم دیدن این بچه‌ها برای من لذت‌بخش‎‌تر است تا دیدن من برای آنها. آنها همیشه انگیزه بسیاری برای جنگیدن در شرایط سخت دارند. این باعث می‌شود که شما هم از مشکلات خودتان کمتر گلایه کنید.»

دیدگاه‌ها