کد خبر : 1865753 | 30 دی 1401 ساعت 15:56 | 43.9K بازدید | 47 دیدگاه

رئال-اتلتیکو....بارسا-سوسیداد

دربی مادرید در یک‌چهارم نهایی کوپادل‌ری!

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی کوپادل‌ری اسپانیا انجام شد و بر این اساس رئال در برنابئو باید به مصاف اتلتیکو برود و بارسلونا در نوکمپ میزبان سوسیداد خواهد بود.

دربی مادرید در یک‌چهارم نهایی کوپادل‌ری!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته با انجام دیدار بارسلونا-سئوتا و ویارئال-رئال مادرید، مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری اسپانیا به اتمام رسید و چهره هشت تیم راه یافته به یک چهارم نهایی مشخص شد. حالا از میان 116 تیمی که در کوپا دل ری حاضر بودند، تنها 8 تیم باقی مانده اند و امروز از ساعت 15.30 با قرعه کشی در محل فدراسیون فوتبال اسپانیا حریفان خود را شناختند. 

1793447

بیلبائو، بارسلونا، رئال مادرید، اوساسونا، سویا، سوسیداد، والنسیا و اتلتیکو مادرید تیم های حاضر در یک چهارم نهایی هستند و به غیر از اوساسونا دیگر تیم ها سابقه قهرمانی در این رقابت ها را دارند. بازی های یک چهارم نهایی سه شنبه تا پنجشنبه هفته پیش رو و به شکل تک بازی برگزار خواهد شد. تیمی که قرعه‌اش اول برداشته شده، میزبان خواهد بود.

قرعه کشی به این شکل صورت گرفت:

1793466

رئال مادرید-اتلتیکو مادرید

اوساسونا-سویا

والنسیا-بیلبائو

بارسلونا-سوسیداد

بر این اساس در این مرحله شاهد دربی مادرید بین رئال و اتلتیکو خواهیم بود. بازی در برنابئو برگزار می شود و در آخرین بازی دو تیم، رئال موفق شده بود در لالیگا و در متروپولیتانو اتلتیکو را 2-1 شکست دهد. بارسلونا هم باید در نوکمپ برابر رئال سوسیداد قرار بگیرد که قرعه آسانی محسوب نمی شود.

دیدگاه‌ها