کد خبر : 1866246 | 02 بهمن 1401 ساعت 21:54 | 14.6K بازدید | 3 دیدگاه

بدشانسی محض حاج‌صفی با ۲ سد!(عکس)

مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن نمایش درخشانی در جریان برتری تیمش مقابل لونیکوس داشت.

بدشانسی محض حاج‌صفی با ۲ سد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته نوزدهم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که احسان حاج‌صفی را در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت و میلاد محمدی را بخاطر مصدومیت در لیست خود نمی دید، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در استادیوم دیموتیکو گیپدو نئاپولیس به مصاف تیم قعرنشین لونیکوس رفت.

حاج‌صفی که طی دو دیدار اخیرشان در سوپر لیگ و جام حذفی یونان دو پاس گل داده بود، امروز هم انگیزه زیادی برای تداوم این درخشش داشت، اما ضربه ایستگاهی تماشایی او در لحظات پایانی نیمه اول با بدشانسی و سیو دروازه بان لونیکوس که پس از برخورد به تیرک افقی به کرنر رفت، تبدیل به گل نشد.

این ملی پوش ایرانی که در تلاش بود سیزدهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان را با یک درخشش دیگر تمام کند، ثانیه هایی پس از شروع نیمه دوم هم با یک شوت روی پای پرقدرت قصد داشت دروازه لونیکوس را باز کرده و نخستین گل فصلش را به ثمر رساند که این بار هم شیرجه زمینی و دفع توپ گلر حریف او را در زدن این گل ناکام گذاشت.

1794190

در شبی که آ. ا. ک آتن با دو گل در نیمه دوم پاسخ تک گل لونیکوس را داد، حاج صفی بارها با نفوذها و ارسال های خود از جناح چپ زمین خلق موقعیت کرد که همبازیان او در زدن گل ناموفق بودند تا سومین پاس گل پیاپی او ثبت نشود.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با گلزنی در وقت های اضافه موفق شد به پیروزی دو بر یک در زمین لونیکوس دست پیدا کند تا ۴۴ امتیازی شود و با یک امتیاز کمتر نسبت به پاناتینایکوس در رده دوم جدول سوپر لیگ یونان قرار بگیرد.

1794191

دیدگاه‌ها