کد خبر : 1866500 | 04 بهمن 1401 ساعت 12:20 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

تهمت کم‌کاری، ناجوانمردانه بود

کعبی: جواب بی‌احترامی‌ها را در زمین می‌دهم

عقیل کعبی که دوباره به تمرینات نفت مسجد سلیمان برگشته، انگیزه زیادی دارد تا نیم فصل اول را جبران کند و به ماندن تیمش در لیگ کمک کند.

کعبی: جواب بی‌احترامی‌ها را در زمین می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، عقیل کعبی در دوره ابراهیم اشکش از نفت مسجد سلیمان کنار گذاشته شد ولی با حضور رضا عنایتی در این تیم مجددا به تمرینات بازگشته است. کعبی در مورد کنار گذاشته شدن از نفت به خبرنگار ما گفت: من و میلاد باقری و مجتبی مقتدایی به ناحق از تیم کنار گذاشته شدیم و این حرف‌هایی که در مورد من و بچه‌ها زده شد واقعا جوانمردانه نبود. مطمئن باشید هیچ فوتبالیستی در دنیا کم‌کاری نمی‌کند. من نمی‌دانم این حرف‌ها را از کجا می‌آورند که ما چنین کاری می‌کنیم. چندین سال است که دارم بازی می‌کنم، قهرمانی لیگ برتر دارم و همیشه دوست داشتم تیمم بالای جدول باشد.

وی ادامه داد: ما در شش بازی اول عالی بودیم و بعدش یک باخت آوردیم که کادر و آقای مهاجری دیگر نتوانستند تیم را جمع کنند. من نزدیک به یک ماه از تیم دور بودم و هیچکس تماسی با من نداشت و کسی پاسخگو نبود.

این بازیکن در مورد بازگشت به تمرینات بیان کرد: من برگشتم که به تیم استانم کمک کنم و بتوانم همان بازیکنی باشم که خودم می‌خواهم. نیم فصل اول شرایط خوبی نداشتم ولی انشاالله در نیم فصل دوم بتوانم کمک کنم که تیم در لیگ بماند.

وی در خصوص آمدن رضا عنایتی گفت: با آمدن آقای عنایتی امیدوارم شرایط بهتر بشود ولی باید واقعیت را گفت؛ الان فقط باید از لحاظ ذهنی آماده باشیم چون در مدت کوتاه سرمربی واقعا نمی‌تواند کاری کند و فقط می‌تواند از لحاظ ذهنی تیمش را بالا بکشد.

مدافع باتجربه نفت در مورد اینکه تیمش می‌تواند در لیگ بماند یا نه گفت: شرایط خیلی سخت است اما تلاش‌مان را می‌کنیم سهمیه استان را در لیگ حفظ کنیم. نیم فصل دوم جایی برای از دست دادن امتیاز نیست و باید بیشترین امتیاز ممکن را جمع کنیم.

کعبی راجع به بازی این هفته‌شان توضیح داد: ما چهارده فینال داریم، باید بجنگیم و قهرمان خودمان شویم. این هفته با تیم خوب هوادار بازی داریم و امیدواریم با تدابیری که کادر جدید برای این بازی دارد سه امتیاز این دیدار حساس را بگیریم. آقای عنایتی نیز روی تیم سابقش شناخت زیادی دارد.

او در پایان گفت: صحبت‌های زیادی دارم و به عقیل کعبی امسال بی احترامی‌های زیادی شد اما در زمین جواب‌شان را می‌دهم.

دیدگاه‌ها