کد خبر : 1866754 | 05 بهمن 1401 ساعت 18:53 | 16K بازدید | 13 دیدگاه

هفتمین بازیکن آسیایی در سلتیک اسکاتلند!

اوه هیونگ گیو مهاجم 21 ساله کره‌جنوبی با قرارداد پنج ساله به سلتیک پیوست.

هفتمین بازیکن آسیایی در سلتیک اسکاتلند!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تیم سلتیک در حالی با سلتیک قرارداد امضا می‌کند که پیش از این در تیم بلووینگز حضور داشت و هفته گذشته با تیم سلتیک به توافق شخصی و شفاهی دست یافت و پس از موافقت باشگاهش با قراردادی 5 ساله به این تیم ملحق شد. نکته جالب در مورد سلیتک این است که آنها باشگاهی هستند که 6 بازیکن ژاپنی را در ترکیب خود دارند و حالا اوه هیونگ یو  تبدیل به هفتمین مهره آسیایی این تیم می شود.

پوستکوگلو سرمربی تیم سلتیک در خصوص جذب این بازیکن اظهار داشت هیونگ یو بازیکنی با استعداد است که میخواهد به پیشرفت خود ادامه دهد. اون یک مهاجم تشنه گلزنی است و من مطمئنم که خرید  خوبی خواهد بود.

سلتیک با 9 امتیاز برتری در صدر جدول لیگ اسکاتلند قرار دارد و با توجه به این اختلاف مطلوب باید دید که آیا به این مهاجم جوان فرصت بازی داده خواهد شد یا خیر.

نکته دیگر اینکه با توجه به قرارداد 5 ساله این مهاجم کره ای سلتیک امیدوار است که با پیشرفت او فرصت فروش این مهاجم را در آینده نزدیک یا شاید چند سال بعد به تیم های بزرگ اروپایی داشته باشد.

هیونگ یو در گفتگو با تلویزیون باشگاه سلتیک گفت که رویای حضورش در یک تیم بزرگ اروپایی تحقق بخشیده شده و او برای حضور در زمین بی تابی میکند.

دیدگاه‌ها