کد خبر : 1866849 | 06 بهمن 1401 ساعت 13:45 | 16.3K بازدید | 14 دیدگاه

ردپای مربی استقلال در پیروزی خانگی برابر ملوان

خسرو حیدری که امروز به عنوان مربی روی نیمکت استقلال می‌نشیند، در آخرین پیروزی خانگی برابر ملوان نقش مهمی داشت.

ردپای مربی استقلال در پیروزی خانگی برابر ملوان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ملوان در شرایطی پس از گذشت چندین سال در استادیوم آزادی به مصاف هم می‌روند که ردپای مربی آبی‌ها در آخرین پیروزی خانگی این تیم دیده می‌شود. جایی که خسرو توانست با یک ارسال دیدنی برای ابراهیمی، گل‌سازی کند.

نکته جالب این است که آخرین مصاف استقلال و ملوان در لیگ برتر، به مانند امسال نیز در هفته دوم برگزار شد. با این تفاوت که در لیگ پانزدهم، بازی رفت در تهران برگزار شد و دیدار هفته هفدهم در انزلی به انجام رسید، اما در لیگ بیست‌ودوم این موضوع برعکس بود و ابتدا انزلی در هفته دوم میزبان این مسابقه بود و امروز در هفته هفدهم، بازی در استادیوم آزادی انجام خواهد شد.

در آخرین تقابل دو تیم در تهران که به 2730 روز قبل برمی‌گردد، استقلال موفق شد در دقیقه 29 و روی ارسال دیدنی خسرو حیدری به گل برسد. مربی امروز آبی‌ها پس از دریافت یک پرتاب اوت، توپ را روی پای راستش آورد، اما با همان سرتوپ‌های همیشگی خود، بازیکن ملوان را فریب داد.

1795208

خسرو سپس با پای چپ و غیرتخصصی خود، توپ را به روی دروازه ارسال کرد که امید ابراهیمی با یک نفوذ سریع به قلب خط دفاعی ملوان، از روی نقطه پنالتی و با یک ضربه سر، توپ را به تور دروازه سیدحسین حسینی چسباند که آن فصل برای ملوان بازی می‌کرد.

1795209

حالا حیدری باید امروز در نقش مربی برابر ملوان قرار بگیرد. نکته جالب این است که استقلال امسال به ندرت توانسته است با استفاده از ارسال در جریان بازی و ضربه سر به گل برسد. این در شرایطی است که خسرو حیدری در زمان بازی بخاطر ارسال‌هایش معروف بود. اما بازیکنان استقلال در این فصل نتوانسته‌اند تکنیک اصلی مربی تیمشان را در زمین پیاده کنند.

دیدگاه‌ها