کد خبر : 1866936 | 06 بهمن 1401 ساعت 23:39 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

دست ما به جایی بند نیست؛

نوازی: باید مبارزه کنیم و گل بزنیم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک امیدوار است بدون توجه به مسائل داوری برنده بازی با صنعت نفت باشند.

نوازی: باید مبارزه کنیم و گل بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم و صنعت نفت عنوان کرد: بازی سختی پیش روی تیم است. امیدوارم بتوانیم با حضور تماشاگران نمایش خوبی ارائه دهیم و شرمنده آن‌ها نشویم. صنعت نفت، تیم ریشه‌داری است که همیشه فوتبال شایسته‌ای انجام می‌دهد و با تغییر و تحولاتی که در کادر فنی و بازیکنان جدیدش داشته و همچنین مصدومانش رسیده‌اند، کار سختی داریم. البته ما هم تیم آلومینیوم هستیم و با نتایجی که گرفتیم، همه از ما انتظار دارند. امیدوارم روند خوبمان را ادامه دهیم و شرمنده تماشاگران نشویم.

او در واکنش به اینکه آلومینیوم در هفته‌های اخیر به شدت از داوری متضرر شده است، اظهار کرد: همه ما دچار اشتباه می‌شویم و کار داور هم طوری است که بیشتر در چشم قرار دارد، ولی اشتباهات داوری در چند بازی لطمه زیادی به خود آلومینیوم زد، اما غیر از شکایت و اعتراض کاری از دست ما برنمی‌آید و داور تصمیم گیرنده بازی‌هاست.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم یادآور شد: خیلی از تیم‌ها و مربیان معترض هستند و کاری انجام نمی‌شود. باز هم در مسابقات گذشته اشتباه رخ داد ولی دست ما به جایی بند نیست. ما باید فقط در زمین مبارزه کنیم و به گل برسیم تا این موارد مقابل امتیازگیری ما قرار نگیرد، اما واقعیت این است که واقعا داوری در دو دیدار مقابل فولاد و هوادار به ما لطمه زد. در بازی با هوادار برخوردی که بیرون از محوطه جریمه رخ داد و به نظرم اصلا خطایی نبود، داور پنالتی گرفت و این مسائل جلوی امتیازگیری ما را گرفت.

1795354

نوازی در واکنش به اینکه پس از جدایی میثم مجیدی، بازیکن بومی جدید به تیم آلومینیوم اضافه شده است، ابراز کرد: میثم مجیدی سالیان سال در فوتبال زحمت کشید و تلاش خود را انجام داد و الان هم شرایط طوری بود که خداحافظی کرد. از او تشکر می‌کنیم و خسته نباشید می‌گوییم و امیدوارم در ادامه زندگی و هر تصمیمی که دارد، موفق باشد و آرزوی سلامتی برای او داریم.

او به جوان‌گرایی در تیم آلومینیوم اشاره کرد و افزود: ما چند بازیکن بومی داریم و چند بازیکن هم از تیم‌های جوانان و امید اضافه کردیم. دو بازیکن از رده سنی جوانان و دو بازیکن از تیم امید به تیم بزرگسالان ملحق شدند و دو نفر از آن‌ها در لیست دیدار مقابل صنعت نفت قرار گرفته‌اند. چند بازیکن جوان دیگر هم در روزهای گذشته به تیم اضافه و معرفی شدند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره بودجه این باشگاه در نقل و انتقالات نیم‌فصل گفت: بودجه خیلی کمی داشتیم که در اختیار باشگاه گذاشتند، به نظرم در همان ابتدای فصل توانستیم به اهداف مدنظرمان برسیم و یک سری بازیکن هم در نیم‌فصل جذب کردیم.

نوازی در واکنش به عدم اجازه برای جدایی محمود قائدرحمتی از آلومینیوم و انتقال به فولاد عنوان کرد: قائدرحمتی جایی نمی‌رود و در آلومینیوم هست. اگر امروز هم در لیست اولیه ما نبود، مصدومیت دارد و بازی قبل هم به‌خاطر آسیب دیدگی حضور نداشت.

دیدگاه‌ها