کد خبر : 1866971 | 07 بهمن 1401 ساعت 10:16 | 10.4K بازدید | 2 دیدگاه

شکست تلخ تیم ترکیه‌ای در غیاب شریفی؛

ستاره ایرانی آنفولانزا گرفت، گالا حذف شد!

گالاتاسرای در غیاب مرتضی شریفی مقابل اسکرا بلخاتوف لهستان شکست خورد و از کاپ اروپا حذف شد.

ستاره ایرانی آنفولانزا گرفت، گالا حذف شد!

به گزارش "ورزش سه"، گالاتاسرای در این فصل از رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه نتایج قابل‌قبولی کسب کرده که یکی از مهمترین دلایل این مسئله درخشش ستاره ایرانی این تیم یعنی مرتضی شریفی بوده است. دریافت کننده قدرتی ایرانی که نمایش‌هایی فراتر از حد انتظار در گالا از خود ارائه داده است.

به جز مسابقات سوپرلیگ ترکیه گالاتاسرای در رقابت‌های اروپایی نیز حضور داشت؛ جایی که آنها در بازی‌های کاپ اروپا هم حاضر بودند و در همین راستا شب گذشته به مصاف تیم اسکرا لهستان رفتند. دیدار رفت دو تیم در ترکیه با نتیجه 3-1 به سود اسکرا به پایان رسیده بود و گالا برای امیدوار ماندن به صعود محکوم به پیروزی در خانه حریف بود.

با وجود ارائه یک نمایش خوب و حساب شده در نهایت گالاتاسرای با نتیجه 3-2 کار را به حریف خود واگذار کرد تا حذف تلخی را از کاپ اروپا تجربه کرده باشد. گالا در ست‌های دوم و چهارم با نتایج 25-19 و 25-23 به برتری رسید اما در ست‌های اول، سوم و پنجم کار را واگذار کرد.

نکته قابل‌توجه اینکه باشگاه گالاتاسرای پیش از بازی دیشب اعلام کرد مرتضی شریفی به دلیل ابتلا به آنفلوآنزا نمی‌تواند این تیم را مقابل اسکرا همراهی کند. غیبت ستاره ایرانی که شاید اگر در میدان حاضر بود نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

1795411

دیدگاه‌ها