کد خبر : 1867012 | 07 بهمن 1401 ساعت 16:18 | 57.4K بازدید | 42 دیدگاه

تارتار ده نفره باخت و حسرت خورد؛

ذوب آهن 1 - تراکتور 3: ورود رسمی به جمع مدعیان!

شاگردان پاکو خمس با ارائه نمایشی دیدنی توانستند ذوب آهن را شکست دهند و خود را به چهار تیم بالای جدول بسیار نزدیک کنند.

ذوب آهن 1 - تراکتور 3: ورود رسمی به جمع مدعیان!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای این هفته لیگ برتر ذوب آهن و تراکتور در حالی به مصاف هم رفتند که شروع این بازی با یک برخورد شدید بین محمدحسینی و امیرحسین صدقی همراه شد که مصدومیت دردناک هر دو بازیکن را به دنبال داشت و اوضاع تا حدی وخیم بود که حسینی با آمبولانس ورزشگاه را ترک کرد.

پس از این اتفاق و در ادامه تراکتور توانست با ضربه رضا اسدی یک گل به ثمر برساند اما دقایقی بعد محمدرضا سلیمانی از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را گشود و توانست بازی را به تساوی بکشد.

آخرین دقایق نیمه اول با یک گل دیگر برای تراکتور همراه بود. این بار ارسال ریکاردو آلوز روی سر رضا اسدی نشست تا این بازیکن بار دیگر دروازه پارسا جعفری را باز کند. آخرین دقایق نیمه اول با یک اخراج برای ذوب آهن نیز همراه بود.

نیمه اول با پیروزی 2-1 تراکتور به پایان رسید. در نیمه دوم ذوب آهن نمایشی هجومی داشت و روی اشتباه مدافعان تراکتور یک موقعیت تک به گل به دست آورد اما محمدرضا حسینی این توپ را گل نکرد تا ذوب آهن فرصت بازگشت را از دست بدهد.

دقایقی بعد دوباره این رضا اسدی بود که بازهم با پاس ریکاردو آلوز گلزنی کرد تا بازی با همین گل به اتمام برسد و تراکتور بردی شیرین را از تیم ده نفره دشت کند.

ویدئو: 270946

هفته هفدهم لیگ برتر خلیج فارس
ورزشگاه فولادشهر، تماشاگر: ؟؟؟
تیم داوری: داوران: موعود بنیادی‌فر، محمدرضا ابوالفضلی، هادی طوسی، میثم حیدری/ ناظر: رضا سخندان

ترکیب ذوب‌آهن:
پارسا جعفری، امیرحسین صدقی (23- جلال مداحی (77- سجاد آشوری))، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، پویا پورعلی، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، سامان نریمان جهان (46- محمد سلطانی مهر)، محمدحسین اسلامی، سجاد جعفری (46- مهران درخشان مهر)، محمدرضا سلیمانی اصل (69- نادر محمدی)
سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد آقاجان‌پور، سید محمد حسینی (23- ابوالفضل رزاق پور)، صفا هادی (58- مهدی کیانی)، شاهین ثاقبی (73- بهزاد سلامی)، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (73- حامد پاکدل)، محمد قنبری، محمدرضا عباسی (73- مهدی هاشم‌نژاد) و رضا اسدی
سرمربی: پاکو خمس

🟨اخطارها:

ذوب آهن: پویا پورعلی (11) و (45 + 1) ، محمدرضا سلیمانی (45)
تراکتور: شاهین ثاقبی (45+3)

🟥اخراج:
ذوب آهن: پویا پورعلی (45 + 1)

⚽شرح گل ها:
ذوب آهن 0 - تراکتور 1 (رضا اسدی - دقیقه 30): اشتباه در خط دفاعی ذوب آهن با ضربه سر شاهین ثاقبی توپ را به رضا اسدی رساند و او توپ را وارد دروازه حریف کرد تا بازی 1-0 شود.
ذوب آهن 1 - تراکتور 1 (محمدرضا سلیمانی - دقیقه 40): اعلام پنالتی به سود ذوب آهن باعث شد تا محمدرضا سلیمانی پشت توپ بایستد. او توپ را به گوشه دروازه اخباری فرستاد تا بازی به تساوی کشیده شود.
ذوب آهن 1 - تراکتور 2 (رضا اسدی - دقیقه 45+9): ارسال ریکاردو آلوز روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر رضا اسدی تبدیل به گل شد.
ذوب آهن 1 - تراکتور 3 (رضا اسدی - دقیقه 63): ریکاردو آلوز در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد و پاس خود را به رضا اسدی داد تا او دروازه ذوب آهن را برای سومین بار باز کند.

⏱دقایق حساس:
دقیقه 10: شلیک دیدنی شاهین ثاقبی به تیرک دروازه ذوب آهن خورد و گل نشد.
دقیقه 41: توپ در حوالی محوطه جریمه به دست محمدرضا رزاق پور خورد و در شرایطی که بازیکنان ذوب آهن اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور پشت محوطه خطا گرفت.
دقیقه 51: اشتباه مدافعان تراکتور، محمدرضا سلیمانی را صاحب توپ کرد و این بازیکن بعد از دریبل اخباری در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما در لحظه آخر ضربه او را آقاجانپور از خط دروازه برگشت داد.
دقیقه 51: شوت برگشتی از دفع توپ آقاجانپور دوباره به سمت دروازه شلیک شد که این بار مدافع تراکتور با سر توپ را برگرداند.
دقیقه 85: سجاد آشوری به خوبی مدافع تراکتور را فریب داد اما ضربه نهایی او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 90+3: شوت کات دار محمد قنبری با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

🔴حواشی:
* بازی در هوای سرد فولادشهر برگزار می‌شود.
* این دیدار با 7 دقیقه تاخیر آغاز شد.
* برخورد شدید صدقی با حسینی منجر به مصدومیت حسینی از ناحیه سر شده است.
* داور به سرعت از کادر پزشکی خواست تا وارد زمین شوند و به وضعیت حسینی رسیدگی کنند.
* آمبولانس به سرعت وارد زمین چمن شد تا حسینی را به بیرون ببرد. به نظر آسیب دیدگی او شدید است.
* بازیکنان دو تیم با نگرانی وضعیت حسینی را دنبال می کنند.
* محمد حسینی با آمبولانس و در شرایط هوشیاری به بیمارستان رفت.
* امیرحسین صدقی نیز به دلیل مصدومیت شدید و شکستگی از ناحیه پیشانی بیرون رفت و جای خود را به جلال مداحی داد.
* برخورد شدید پورعلی با گوستاوو واگنین باعث شد تا پیام حیدری کارت زرد دوم را به او نشان دهد.
* نیمه اول بازی تراکتور و ذوب آهن 10 دقیقه وقت اضافه داشته است.

اتفاق ویژه:
هت تریک رضا اسدی شاید مهمترین اتفاق این بازی بود و او با این گل به صدر جدول گلزنان صعود کرد تا کنار محمد عباس‌زاده و یورگن لوکادیا قرار بگیرد. اسدی از زمان ورود خمس به خط حمله رفته و حالا نشان داده که در این پست نیز بازیکن قابلی است.

بهترین بازیکن: رضا اسدی
هافبک دفاعی سابق تراکتور که حالا تبدیل به مهاجم این تیم شده، در این بازی سه گل به شیوه‌های مختلف زد. ابتدا پاس شاهین ثاقبی را تبدیل به گل کرد و سپس با ضربه سر دروازه را گشود و در ادامه هم دروازه خالی را با حضور به موقع باز کرد. اسدی در سایر دقایق هم نقش یک 9 کاذب را به بهترین شکل از خود نشان داد.

دیدگاه‌ها