کد خبر : 1867213 | 08 بهمن 1401 ساعت 13:08 | 34.1K بازدید | 23 دیدگاه

موعود در محاصره معترضان پرسپولیسی

وقتی نصف زمین داد زدند پنالتی! (عکس)

در دقیقه ۸۳ تقابل فولاد و پرسپولیس، صحنه‌ای مشکوک در محوطه جریمه میزبان رخ داد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

وقتی نصف زمین داد زدند پنالتی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که به عنوان صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر وارد دیدار هفته هفدهم برابر فولاد شد، خیلی زود گل اول را از فولاد دریافت کرد تا یحیی گل‌محمدی در همان نیمه اول در ترکیب خود تغییر ایجاد کند و شیخ دیاباته را به جای علی نعمتی به زمین بفرستد تا به این شکل، شانس تیمش را برای گلزنی بالاتر ببرد.

حضور این مهاجم بلند قامت اهل مالی هم باعث تغییر نتیجه بازی نشد، اما با این حال او در دقیقه ۸۳ بازی و در شرایطی که در محوطه جریمه فولاد و در بین مدافعان این تیم، فرصت خوبی برای گلزنی داشت، در حالی که قصد داشت ضربه نهایی را به توپ بزند، پس از برخورد با امین حزباوی سرنگون شد.

اما موعود بنیادی‌فر، داور مسابقه، اعتقاد به خطای پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد که همین مسئله باعث اعتراض شاگردان یحیی گل‌محمدی به این تصمیم او شد.

در این تصویر که پس از سرنگونی دیاباته ثبت شده است، کاپیتان پرسپولیس، کمال کامیابی‌نیا، به همراه مهدی عبدی و میلاد سرلک، با عصبانیت در حال صحبت کردن با موعود بنیادی‌فر هستند و گئورگی گولسیانی نیز پشت سر آن‌ها با چهره‌ای آرام‌تر قصد دارد داور را مجاب کند که خطا رخ داده است.

عکس: پیام پارسایی

دیدگاه‌ها