کد خبر : 1867924 | 12 بهمن 1401 ساعت 08:23 | 519 بازدید | 0 دیدگاه

ورزش نابینایان قربانی درآمدزایی

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: تنها مجموعه ورزشی نابینایان و کم‌بینایان (هرندی) که در زمان شهرداری قالیباف طی تفاهم‌نامه‌ای به این فدراسیون واگذار شده بود، متاسفانه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به بخش خصوصی واگذار شد.

ورزش نابینایان قربانی درآمدزایی

به گزارش "ورزش سه" محمدرضا مظلومی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجموعه ورزشی هرندی در زمان محمد قالیباف به عنوان شهردار طی تفاهم‌نامه‌ای به فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان واگذار شد تا ورزشکاران نابینا و کم‌ بینا تمرینات خود را در آنجا پیگیری کنند، اما علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با تکه‌تکه کردن قسمت‌های مختلف این مجموعه با هدف درآمدزایی بیشتر، آن را به بخش خصوصی واگذار کرد.

وی گفت: با وجود این که نسبت به این موضوع بارها به اداره کل ورزش و جوانان اعتراض خود را اعلام کردیم، اما هیچ گونه پاسخ مثبتی دریافت نکردیم و وی بدون اعتنا به اعتراض ما این مجموعه را که از سال 87 طی تفاهم‎‌نامه‌ای توسط شهرداری تهران به نابینایان و کم‌ بینایان واگذار شده بود به جز خوابگاه و سالن چند منظوره به بخش خصوصی واگذار کرد.

رییس فدراسیون نابینایان و کم‌ بینایان خاطر نشان کرد: متاسفانه الان همه چیز پول شده است و کسی پاسخگوی مشکلات ما نیست. با واگذاری این مجموعه به بخش خصوصی، مدال آوران رشته‌های مختلف نابینایان و کم‌ بینایان بعد از این تمرینات خود را برای آماده‌ سازی جهت حضور در بازی‌های پاراآسیایی و مسابقات جهانی کجا باید پیگیری کنند؟ در حال حاضر نه امکانات داریم و نه سالن خاص، واقعا ورزشکاران این رشته مظلوم واقع شده‌اند.

مظلومی افزود: در حال حاضر نگران وضعیت ورزشکاران مدال آور این رشته در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین هستیم، تلاش بر این بود که مشکلات را مدیریت کنیم تا دچار چالش نشویم، اما متاسفانه با شرایط کنونی و با نداشتن امکانات و فضای مناسب برای پیگیری تمرینات نمی‌دانیم با چه مشکلاتی در آینده روبه‌رو خواهیم شد.

دیدگاه‌ها