کد خبر : 1867943 | 12 بهمن 1401 ساعت 11:01 | 23.5K بازدید | 13 دیدگاه

سیامک با قوت قلب بازی پرسپولیس را تماشا می‌کند

سرمربی پرسپولیس امروز امیدواری بزرگی برای سیامک نعمتی به منظور بازی در ادامه لیگ به وجود آورد.

سیامک با قوت قلب بازی پرسپولیس را تماشا می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، لیست مازاد زمستانی پرسپولیس شامل دو بازیکن یعنی سیامک نعمتی و حامد پاکدل بود. دو بازیکنی که فرصت کمتری در تفکرات یحیی به آن‌ها می‌رسید.

حامد پاکدل پس از توافق با پرسپولیس از این تیم جدا شد و به تراکتور پیوست، اما ماجرای جدایی سیامک نعمتی بعد از شش فصل کش پیدا کرد و در نهایت در ساعات پایانی نقل و انتقالات قرارداد این بازیکن فسخ نشد تا مشخص شود سیامک حداقل تا پایان فصل در لیست بزرگسال پرسپولیس حضور دارد.

نعمتی که در نهایت با پرسپولیس فسخ نکرد در این هفته با تیمش اجازه تمرین نداشت تا ابهاماتی در خصوص وضعیت او به وجود بیاید. با این حال یحیی گل‌محمدی امروز در کنفرانس خبری به این بازیکن برای یافتن دوباره فرصت بازی، امیدواری داد.

1738049

یحیی گل‌محمدی در خصوص سیامک نعمتی گفت: "سیامک شرایط سختی برای بازی کردن داشت. من این تصمیم را گرفتم تا بتواند در تیم‌های دیگر بیشتر بازی کند. سیامک [نعمتی] از نظر اخلاقی جزو بهترین بازیکنان ایران است. الان که این اتفاق افتاده و مانده در تیم، من از ته دلم خوشحالم و ان‌شالله از بعد بازی آلومینیوم وارد تیم می‌شود و از وجودش استفاده می‌کنیم. صددرصد می‌تواند به بازی کردن امیدوار باشد و ما بازیکنان تیم امید را هم بازی می‌دهیم."

در این شرایط سیامک نعمتی با روحیه خوبی بازی این هفته تیمش را خواهد دید و بعد از این مسابقه دوباره باید برای بازی با پیراهن پرسپولیس بجنگد.

دیدگاه‌ها