کد خبر : 1868092 | 12 بهمن 1401 ساعت 20:16 | 16.4K بازدید | 8 دیدگاه

مورایس: تساوی پرسپولیس هیچ اهمیتی برایم ندارد

ژوزه مورایس در پایان صحبت‌هایش در نشست مطبوعاتی‌اش در سالن کنفرانس ورزشگاه نقش جهان، جمله جالبی را در مورد کورس این تیم و پرسپولیس به زبان آورد.

مورایس: تساوی پرسپولیس هیچ اهمیتی برایم ندارد

به گزارش “ورزش سه”، مورایس که در ابتدا صحبت‌هایش را با علاقه‌اش به بهتر شدن وضعیت هر روزه تیم و جا افتادن آنچه در ذهن دارد در باشگاه سپاهان عنوان کرده بود، در جمع‌بندی حرف‌هایش این موضوع را تکرار کرد و گفت: من همیشه از این صحبت می‌کنم که ما باید روز به روز بهتر بشویم و‌ این بهتر شدن باید در همه ابعاد به چشم بیاید. وقتی بازیکن، کادرفنی و‌ باشگاه روز به روز در مسیر پیشرفت قرار داشته باشد، همه‌چیز در دستان ما خواهد بود.
وقتی از مورایس در مورد تساوی پرسپولیس مقابل آلومینیوم سؤال شد و اینکه سپاهان به صدر جدول رسیده، او اینطور جواب داد: توقف پرسپولیس هیچ اهمیتی برایم ندارد، چرا که مساوی و شکست این تیم نیست که ما را قهرمان می‌کند، بلکه پیروزی سپاهان است که باعث قهرمانی ما خواهد شد. اگر ما همه بازی‌هایمان را ببریم، می‌توانیم قهرمان شویم و درست است که مردم بازی تیم‌های دیگر را دنبال می‌کنند، اما برای من تنها موضوع واجد اهمیت همین است که از هر مسابقه با بهترین کیفیت و نتیجه بیرون بیاییم.

ویدئو: 271412

مورایس همچنین با تمجید از حریف امروزش، گل گهر، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: من به حریف امروزمان تبریک می‌گویم و  همیشه از اینکه تیمی با نهایت انرژی، انگیزه و کیفیت مقابل ما قرار بگیرد خوشحالم. چرا که مردم یک مسابقه خوب را تماشا می‌کنند و در نهایت هر کس که بهتر باشد، بازی را به نفع خود تمام خواهد کرد. در واقع این نمایش است که هدف نهایی فوتبال است و نه نتیجه. 
جمله جالب دیگر سرمربی سپاهان در پاسخ به این سؤال خبرنگار بود که آیا نمی‌ترسید مثل بازی رفت برتری دو بر صفر را با تساوی دو_ دو عوض کند. مورایس در این باره افزود: ما اینجا هستیم که دژاووها تکرار نشوند. 
مورایس جمله دیگری در مورد بازیکنانش به زبان آورد و گفت: گاهی اوقات به خودم می‌گویم چقدر خوشحالم که با این گروه داریم کار می‌کنیم.

دیدگاه‌ها