کد خبر : 1868186 | 13 بهمن 1401 ساعت 12:45 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

نامزدی یک ایرانی برای فدراسیون جهانی پیکل‌بال

فدراسیون بین‌المللی از سرپرست کمیته پیکل‌بال ایران تقدیر و از کاندیداتوری دبیرکل ایرانی حمایت کرد

نامزدی یک ایرانی برای فدراسیون جهانی پیکل‌بال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرآنلاین، در نامه فدراسیون بین‌المللی پیکل‌بال به ایران از مهاجر سرپرست کمیته پیکل‌بال ایران تقدیر کرد و از اعلام نامزدی دبیرکل پیکل‌بال ایران موافقت شد.

در نامه رسمی پاتریک فیوره رئیس IFP "فدراسیون بین‌المللی پیکل‌بال" به ایران آمده است:

مهاجر (سرپرست کمیته پیکل‌بال ایران) عزیز:

برای علاقه و حمایت روزافزون شما از فدراسیون جهانی پیکل‌بال با شعار "هیچ کشوری را پشت سر نگذارید" و فراهم آوردن شرایط ورود پیکل‌بال به المپیک ۲۰۲۸ بسیار سپاسگذاریم.

بسیار هیجان زده هستم که از طریق راهبری شما شور و شوق را در ایران می‌بینم، لطفا در هر لحظه از زمان برای حمایت و پشتیبانی با من تماس بگیرید، ما مفتخریم که شما به عنوان بخشی از هیئت حاکمه برتر پیکل‌بال در میان خود داریم.

توجه داشته باشید نامزدی "عباس حاجیلو" دبیرکل انجمن پیکل‌بال ایران برای هیئت مدیره (رئیسه) فدراسیون جهانی پیکل‌بال تایید شد.

رشته ورزشی پیکلبال یکی از رشته‌های مهیج ورزشی که در المپیک ۲۰۲۸ نیز حضور خواهدداشت، چند وقتی است با تلاش‌ها و رایزنی‌های حسن مهاجر فعالیت خود را زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی در ایران آغاز کرده و هم‌اکنون با انتخاب نمایندگان استانی در حال گسترش است و با توجه به حضور این رشته در المپیک آینده، بزودی جایگاه اصلی خود را بدست خواهدآورد.

دیدگاه‌ها