کد خبر : 1868196 | 13 بهمن 1401 ساعت 13:55 | 19.1K بازدید | 5 دیدگاه

راز اوج‌گیری آرسنال از زبان ستاره ژاپنی

تاکه‌هیرو تومیاسو، مدافع ژاپنی آرسنال، معتقد است که درک بیشتر بازیکنان این تیم از سبک مورد نظر میکل آرتتا، باعث اوج‌گیری توپچی‌ها در این فصل شد.

راز اوج‌گیری آرسنال از زبان ستاره ژاپنی

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بعد از سال‌ها ناکامی در لیگ برتر، این فصل به مدعی اصلی قهرمانی این رقابت‌ها تبدیل شده است و در حال حاضر با یک بازی کمتر و 5 امتیاز برتری نسبت به سیتی، در صدر جدول این رقابت های قرار دارند.
تومیاسو اعتقاد دارد که او و هم‌تیمی‌هایش این فصل خواسته‌های آرتتا را بهتر درک می‌کنند و می‌توانند آن را در زمین به اجرا بگذارند و این دلیل اصلی تبدیل شدن تیمش به مدعی اصلی قهرمانی است.

1797510

او به سایت گل گفت:"ما حالا بیشتر فوتبال آرتتا را درک می‌کنیم. ما عمق پیدا کردیم، ما بازیکنان جدیدی خریدیم اما بزرگترین مسئله این است که فوتبال آرتتا را بیشتر از فصل قبل می‌فهمیم.
ما فصل گذشته خواسته‌های او را درک می کردیم اما نمی‌توانستیم آن را ابراز کنیم. اما ما این فصل درک می‌کنیم و نشان می‌دهیم که او چطور می‌خواهد که بازی کنیم. این فرق بزرگ ما در این فصل است."
تومیاسو همچنین در مورد سرمربی اسپانیایی تیمش گفت:"میکل فوتبال را می‌شناسد، او ساختار فوتبال را می‌شناسد، او همه چیز را می‌داند. کار ما تنها این است که آنچه او می‌گوید را در زمین به نمایش بگذاریم. من به او باور دارم. او فوق‌العاده است. او بهترین مربی‌ای است که من تا به حال زیر نظرش بازی کردم."

دیدگاه‌ها